پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Nissan_Autonomous_Vehicle_خودروی خودران نیسان

مقررات تردد خودروهای خودران در آمریکا تغییر میکند.

سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا تدوین مقررات تردد خودروهای خودران را برای تمام ایالات به عهده گرفته است و در ماه ژوئیه نتیج آن را اعلام می کند. به نقل از اتوگاید، این سازمان می خواهد روند بروز بودن خود را نسبت به چشم انداز رو به تغییر خودروهای خودران که در حال حاضر […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا تدوین مقررات تردد خودروهای خودران را برای تمام ایالات به عهده گرفته است و در ماه ژوئیه نتیج آن را اعلام می کند.

به نقل از اتوگاید، این سازمان می خواهد روند بروز بودن خود را نسبت به چشم انداز رو به تغییر خودروهای خودران که در حال حاضر سریعتر از روند قانونگذاری در این خصوص در حال تولید هستند، حفظ کند.

انعطاف، نکته کلیدی برای مقررات جدید در زمینه خودروهای خودران است و این قوانین روی چهار موضوع شامل هدایت و استقرار عملی، متحد کردن سیاست ایالتی، تغییرساختار روند معافیت ها و شناسایی راهکارهایی به منظور کمک به آوردن این فن آوری به جاده ها، تمرکز دارند.

خودروسازان خواهان این هستند که یک سری مقررات به طور واحد برای تمام ایالات آمریکا اجرا شود، زیرا در حال حاضر در هر یک از ایالتهای این کشور مقررات متفاوتی در زمینه خودروهای خودران اعمال می شود. برای مثال هم اکنون براساس مقررات کالیفرنیا خودروهای خودران باید فرمان داشته باشند و یک راننده دارای گواهینامه پشت فرمان بنشیند و در صورت لزوم آماده واکنش باشد.

در حال حاضر یک سری سوالات درباره قانونگذاری درباره خودروهای خودران وجود دارد از جمله اینکه آیا باید یک راننده دارای گواهینامه پشت فرمان این خودروها آماده باش باشد و اینکه آیا اساسا این خودروها به پدال ترمز و فرمان نیاز دارند یا خیر.

مارک رزکیند رئیس سازمان ایمنی بزرگراههای آمریکا معتقد است در آینده باید یک نهاد تصمیم گیری جدا برای نظارت روی خودروهای خودران تشکیل شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی