پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

TIGUAN

بدنه پیش تولید نخستین TIGUAN فولکس واگن ساخته شد

شرکت فولکس واگن به تازگی بدنه پیش تولید نخستین TIGUAN طولانی محور را برای کالیبراسیون آماده شد. این بدنه در خط مونتاژ کارخانه Puebla مکزیک فولکس واگن ساخته گشت و هم اکنون برای کالیبراسیون آماد شده است. اگرچه تولید رسمی مدل طولانی محور TIGUAN تا سه ماهه اول سال 2017 انجام نمی گیرد اما این بدنه برای کالیبراسیون فروشگاهی و بدنه توسط […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

شرکت فولکس واگن به تازگی بدنه پیش تولید نخستین TIGUAN طولانی محور را برای کالیبراسیون آماده شد. این بدنه در خط مونتاژ کارخانه Puebla مکزیک فولکس واگن ساخته گشت و هم اکنون برای کالیبراسیون آماد شده است.

اگرچه تولید رسمی مدل طولانی محور TIGUAN تا سه ماهه اول سال 2017 انجام نمی گیرد اما این بدنه برای کالیبراسیون فروشگاهی و بدنه توسط کمپانی آماده شد. به فولکس واگن تولید بدنه پیش تولید TIGUAN طولانی محور یک نقطه عطفی برای کمپانی بوده که با تجهیزات و ماشین آلات جدید انجام گرفت.

فروشگاه بدنه فولکس واگن کارخانه ای 760 هزار متر مربعی بوده که بیش از 50 هزار تن تجهیزات اتومبیل در آن قرار گرفته است. برخی از این تجهیزات 800 ربات جوشکار بوده که به صورت نقطه ای جوش هایی را روی بدنه به وجود می آورند.

ماه گذشته فولکس واگن بدنه پیش تولید کراس اوور سه ردیف صندلی الگو گرفته از خودروی مفهومی CrossBlue را نشان داده است. فولکس واگن هیچ اشاره ای به کراس اوور مذکور نداشته و حتی نامش را فاش نکرد.

فولکس واگن TIGUAN طولانی محور را در کارخانه Puebla مکزیک تولید خواهد کرد و راهی بازار جهانی می کند.

منبع: motortrend.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی