پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

KTM

KTM X-Bow در راه ایالات متحده

شرکت KTM خودروی مسابقه ای X-Bow را برای مدت زمانی طولانی وارد بازار اروپا کرده است. در این بین شهروندان ایالات متحده از مشاهده چنین اتومبیل بی مسابقه ای بی نصیب بوده و متاسفانه KTM هیچ اقدامی برای عرضه  X-Bow در ایالات متحده نکرد. حال به تازگی کمپانی  KTM تایید کرد که سال آینده خودروی X-Bow وارد ایالات متحده می […]

javankhodro
جمعه - ۲۸ خرداد ۱۳۹۵

شرکت KTM خودروی مسابقه ای X-Bow را برای مدت زمانی طولانی وارد بازار اروپا کرده است. در این بین شهروندان ایالات متحده از مشاهده چنین اتومبیل بی مسابقه ای بی نصیب بوده و متاسفانه KTM هیچ اقدامی برای عرضه  X-Bow در ایالات متحده نکرد.

حال به تازگی کمپانی  KTM تایید کرد که سال آینده خودروی X-Bow وارد ایالات متحده می شود. این موضوع را Stefan Pierer مدیرعامل کمپانی تایید کرده است و اطلاعاتی نیز درباره نسخه ایالات متحده داد.

به گفته Pierer، این نسخه از موتور 2.0 لیتری توربوشارژر آئودی با خروجی 300 اسب بخاری بهره می برد. KTM قصد داشته هر سال تنها 30 تا 40 دستگاه X-Bow در ایالات متحده به فروش برساند که حقیقتا بسیار کم است.

البته مراکزی وجود داشته که X-Bow برای اجاره دردسترس می گذارند. قیمت این خودرو در ایالات متحده مشخص نشد اما X-Bow در اروپا 93 هزار دلاری بوده و قطعا در این منطقه نیزی قیمتی مشابه خواهد داشت.

گفتنیست در چنین محدوده قیمتی می توان مدل های قابل توجهی چون پورشه را خریداری کرد.

منبع: geeky-gadgets.com

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی