پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و Z5 جدید

به زودی منتظر ب ام و Z5 باشید

عکس های جاسوسی منتشر شده از رودستر جدید ب ام و خبر از تولید قریب الوقوع ب ام و Z5 می دهد که قرار است به زودی جای Z4 محبوب را بگیرد. این روزها با انتشار تصاویر جاسوسی از کوپه جدید ب ام و قلب طرافداران فرزند باواریا حسابی به تپش افتاده و روزشماری می […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۴ تیر ۱۳۹۵

عکس های جاسوسی منتشر شده از رودستر جدید ب ام و خبر از تولید قریب الوقوع ب ام و Z5 می دهد که قرار است به زودی جای Z4 محبوب را بگیرد.

این روزها با انتشار تصاویر جاسوسی از کوپه جدید ب ام و قلب طرافداران فرزند باواریا حسابی به تپش افتاده و روزشماری می کنند که ب ام و زودتر از رودستر جدیدش رونمایی کند. حول تصاویر منتشر شده، رندرهای گوناگونی هم ساخته شده که حدث کارشناسان خودرو از ظاهر احتمالی این ب ام و جدید را نشان می دهد.
این روستر جدید جانشین Z4 محبوب خواهد شد و خبرها حکایت از این دارد که Z5 نام خواهد گرفت. ب ام و Z5 بر خلاف Z4 از سقف نرم برزنتی بهره می برد که وزن کمتر و صندوق بار بزرگ تر را برای این رودستر تند و تیز به ارمغان می آورد.

ب ام و  Z5 جدید

با توجه به برچسب ها و کاورهای نصب شده روی بدنه، نکته خاصی از طراحی بدنه و جزییات چهره ب ام و Z5 دستگیر کسی نشده و تنها این مشخص است که ابعاد Z5 از Z4 ریزه میزه بزرگ تر است.

ب ام و Z5 مثل دیگر رودسترهای اسپرت از کاپوتی بلند، کابینی جمع و جور و صندوق بار کوتاه برخوردار است. ب ام و خبر داده حدود یک سال پس از معرفی نسخه رودستر، مدل کوپه سقف ثابت Z5 را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

ب ام و Z5 به صورت استاندارد دیفرانسیل عقب است اما خبرها حکایت از این دارد که نسخه ایکس درایو دو دیفرانسیل هم برای آن قابل سفارش است. موتورهای در نظر گرفته شده برای ب ام و Z5 6 و 4 سیلندر توربو هستند. نکته جالب این که شایعاتی در مورد نسخه M با پیشرانه هیبریدی با تزریق آب نیز منتشر شده که توانایی تولید حدود 600 اسب بخار قدرت دارد.

ب ام و و اینتل احتمالا تیمی برای ساخت اتومبیل خودران تشکیل دهند

شرایط فروش ب ام و X1 2016 (تیر 95)

ب ام و از سری سه GT جدید رونمایی کرد

ب ام و و احیای سری 8

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی