پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و سری 5 جدید

ب ام و با سری 5 جدید به استقبال طرفدارانش می رود

به زودی منتظر نسل جدید سدان محبوب ب ام و یعنی سری 5 باشید. این نسخه آزمایشی با بدنه ای مخفی شده زیر کاورهای پوششی در کشور چین شکار شده است. با دقت در تصاویر، تغییر در چراغ ها و جلوپنجره معروف ب ام و مشهود است. پیش بینی می شود ب ام و سری 5 مدل 2017 […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۳ تیر ۱۳۹۵

به زودی منتظر نسل جدید سدان محبوب ب ام و یعنی سری 5 باشید. این نسخه آزمایشی با بدنه ای مخفی شده زیر کاورهای پوششی در کشور چین شکار شده است.

با دقت در تصاویر، تغییر در چراغ ها و جلوپنجره معروف ب ام و مشهود است. پیش بینی می شود ب ام و سری 5 مدل 2017 در نمایشگاه خودروی پاریس 2016 ماه اکتبر رونمایی شود.

چیزی که از ظاهر مخفی نسل جدید ب ام و سری 5 دستگیرمان می شود، احتمال اینکه نقاط مشترک زیادی با سری 7 جدید داشته باشد زیاد است. جلوپنجره دو تکه نمادین ب ام و در این خودرو دارای هواکش های فعال خواهد بود تا پیشرانه را بهتر خنک کنند.  سپر سری 5 جدید دارای طراحی ساده ای به همراه ورودی های هوای کشیده خواهد بود در حالی که نسخه M اسپرت آن سپری اسپرت تر خواهد داشت.

ب ام و سری 5 جدید

یکی از بزرگ ترین تغییرات در نسل بعدی سری 5 بهره گیری از پلتفرم CLAR RWD جدید باCarbon Core است. این پلتفرم که در سری 7 جدید معرفی شد ترکیبی از فیبر کربن و مواد سبک صنعت خودروسازی است که کاهش وزن 100 کیلوگرمی را برای این سدان محبوب به ارمغان می آورند.

ب ام و سری 5 مدل 2017 دارای جدیدترین موتورهای بنزینی و دیزلی چهار، شش و هشت سیلندر B-Family با ظرفیت های 2.0 تا 4.4 لیتر خواهد بود. خط تولید موتور این خودرو شامل 2.0 لیتری چهار سیلندر B47، 3.0 لیتری شش سیلندر دیزلی B57، 2.0 لیتری چهار سیلندر B48 و 3.0 لیتری شش سیلندر بنزینی B58 خواهد بود. مدل های ممتاز این خودرو یعنی M550i و M5 نیز به موتور 4.4 لیتری V8 تواین توربو مجهز می شوند که تیون شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی