پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رونمایی_آریزو 5_شیراز

قیمت آریزو 5 در نمایشگاه شیراز اعلام شد + عکس

در اولین شب نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو شیراز، شرکت مدیران خودرو از قیمت محصول جدید خود، یعنی چری آریزو 5 پرده برداشت. شیراز، شهر راز در گرمای تابستان باز هم میزبان نمایشگاه صنعت خودرو بود. 22 تیر 95 افتتاح این نمایشگاه بود که فعالان صنعت خودرو و قطعه سازان گرد هم آمده بودند تا […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۵

در اولین شب نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو شیراز، شرکت مدیران خودرو از قیمت محصول جدید خود، یعنی چری آریزو 5 پرده برداشت.

شیراز، شهر راز در گرمای تابستان باز هم میزبان نمایشگاه صنعت خودرو بود. 22 تیر 95 افتتاح این نمایشگاه بود که فعالان صنعت خودرو و قطعه سازان گرد هم آمده بودند تا توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

یکی از پر بازدید ترین بخش های نمایشگاه امسال، سالن چری بود. چری آریزو 5 سدان متوسط جدید شرکت مدیران خودرو است که در اولین روز نمایشگاه در حضور مردم رونمایی شد و قیمت دقیق آن برای اولین بار اعلام شد. آریزو 5 با گیرباکس CVT و حجم موتور 1500 سی سی، از انواع سیستم های ایمنی نظیر 6 ایربگ، پایداری الکترونیک، TCS، HAC و غیره بهره می برد و یک خودروی کامل در بین خودروهای زیر 100 میلیون به حساب می آید. ضمن آنکه از طراحی روز و مدرن بهره می برد. آریزو 5 در 3 تیپ اکسلنت، لاکچری و دنده دستی قرار است عرضه شود.

با عرضه آریزو ۵ توسط مدیران خودرو، برای نخستین بار شاهد تولید یک خودروی چینی در کشور، همزمان با آغاز تولیدش در بازار جهانی هستیم. در ایستگاه آخر تغییرات چری A5، آریزو ۵ به عنوان برگ برنده چری معرفی شده است. این خودرو در نمایشگاه گوانگژو نوامبر ۲۰۱۵ به نمایش در آمد. طراحی آریزو 5 از خودرویی کانسپت با نام آلفا۵ که مثل دیگر خودروهای کانسپت طراحی عجیبی نبود، الهام گرفته شده است و تنها تغییراتی جزیی در قسمت جلو و عقب نسبت به نسخه مفهومی دارد.

در نشست خبری عنوان شد که ظرفیت تولید مدیران خودرو به ماهی 2000 دستگاه رسیده و قرار است تا پایان امسال، پروژه پارک صنعتی این خودروساز به بهره برداری برسد و تولید 30% از قطعات بومی سازی شود.

در طی مراسم رونمایی خودروی چری آریزو5 در نمایشگاه شیراز ، مهندس بابک صدرایی مدیر بازاریابی برند چری به معرفی این خودرو پرداخت.  در ابتدا او بیان داشت که برای معرفی هر محصول باید به ویژگی های بازار و محصول پرداخت. در بعد بازار وی بیان داشت که برند چری شروع و حرکتی قوی با معرفی تیگو5 داشت که خودروی آریزو5 نیز ادامه دهنده این راه خواهد بود و شرکت چری با بهره گیری از تیم مهندسی و طراحی بین المللی توانسته حرکت موفقی را آغاز نموده و هویت ویژه ایی به محصولات خود ببخشد.

در ادامه وی به معرفی خودرو و اشاره به امکاناتی نظیر موتور DVVT، 116 اسب بخاری با بهره گیری از تکنولوژی روز و همچنین امکانات ایمنی چون ایربگ های جانبی و پرده ایی ، سیستم کنترل فشار باد تایرها ،سیستم پایداری الکترونیکی ، سیستم ضد هرزگردی و سیستم کمکی ترمز اشاره کرد که از این بعد در بین خودروهای هم رده به لحاظ ایمنی کامل به نظر می رسد. همچنین از لحاظ رفاهی نیز رینگ 17 اینچی آلومینیومی ، سیستم ورود و روشن شدن بدون کلید ، دوربین حساس به زاویه خطوط فرمان و برخی دیگر از آپشن ها حکایت از یک خودروی لوکس و ارزنده دارد.

در پایان وی اظهار داشت که هر محصول جدید روح جدیدی را به سازمان می دهد که آن روح امید و کار و کوشش ارزنده خواهد بود و قطعا آریزو5 خودرویی مناسب و با ارزش در خور شان مصرف کنندگان ایرانی خواهد بود.

قیمت های اعلام شده برای نسخه های مختلف آریزو۵ از قرار زیر است:

۷۱۷ میلیون ریال برای نسخه CVT EXCELLENT
۶۶۷ میلیون ریال برای نسخه CVT LUXURY
۵۹۷ میلیون ریال برای نسخه MT COMFORTABLE

 

رونمایی از قیمت آریزو۵

 

تست جاده‌ای چری آریزو 5 + گزارش و عکس

یک روز با چری آریزو 5 در پیست آزادی + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی