پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS5

فرصت رانندگی با DS5 برای تهرانی ها

تهرانی ها می توانند از تست و سواری با هاچ بک لوکس DS5 لذت ببرند. آرین موتور تابان نماینده رسمی Automobiles DS، برن پرمیوم ساخت فرانسه، از معدود وارد کننده هایی است که امکان تست و رانندگی محصولات خود را برای مشتریان و شهروندان فراهم کرده است. در راستای برنامه ریزی های انجام شده، هر روز از ساعت 10 […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۸ تیر ۱۳۹۵

تهرانی ها می توانند از تست و سواری با هاچ بک لوکس DS5 لذت ببرند.

آرین موتور تابان نماینده رسمی Automobiles DS، برن پرمیوم ساخت فرانسه، از معدود وارد کننده هایی است که امکان تست و رانندگی محصولات خود را برای مشتریان و شهروندان فراهم کرده است.

در راستای برنامه ریزی های انجام شده، هر روز از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر، به علاوه روزهای جمعه امکان تست و رانندگی با خودرو DS5 برای مشتریان و شهروندان فراهم شده است.

علاقه مندان این برند پرمیوم اروپایی می توانند در صورت تمایل در زمان مراجعه به خانه دی اس تهران واقع در بلوار اندرزگو شماره 69، مشخصات و شماره تلفن خود را در اختیار پذیرشگران قرار دهند. به ترتیب با انجام هماهنگی ها، وقت مناسب برای تست خودرو DS5 برای ایشان در نظر گرفته می شود.

نکاتی در مورد DS5:
DS5 به عنوان یکی از محصولات استراتژیک DS به شمار می‌رود. این مدل نخستین بار در نوامبر ۲۰۱۱ برای بازار اروپا معرفی شد. DS روی پلت فرم PSA PF2 ساخته می‌شود که با پژو ۳۰۰۸ مشترک است. این عضو سگمنت D در سال ۲۰۱۱ توانست عنوان خودروی خانوادگی سال مجله تاپ گیر را از آن خود کند. اما DS برای سال ۲۰۱۶ طراحی این هاچ بک دوست داشتنی را  دستخوش تغییراتی جزیی قرار داده تا به روزتر و جذاب‌تر از قبل باشد. برای DS5 جدید طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و هیبرید قابل انتخاب است و در دو تریم الگانس و پرستیژ عرضه می‌شود. اما از این میان، نمونه دیفرانسیل جلو مجهز به پیشرانه بنزینی ۱.۶ لیتری برای عرضه در ایران انتخاب شده و خریداران ایرانی تنها می‌توانند DS5 را در یک سطح تجهیزاتی سفارش دهند. قیمت این هاچ بک لوکس در بازار ایران به ۲۰۷ میلیون تومان می‌رسد و خانه DS5، DS را با گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتری به فروش می‌رساند.

مشخصات DS5:

DS5 از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری بهره می‌برد که به توربوشارژر هم مجهز شده است. این پیشرانه توانایی تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. عملکرد گیرباکس ۶ سرعته تیپ ترونیک ساخت AISIN ژاپن هم مناسب است و هماهنگی مناسبی با پیشرانه دارد. البته با فشردن دکمه S، گیرباکس نمایش جذاب‌تری از خود نشان می‌دهد و فرمان نیز سفت‌تر می‌شود. عملکرد سیستم تعلیق DS5 با فناوری PLV کاملا نرم و راحت است و در مسیرهای ناهموار به هیچ عنوان آسایش سرنشینان را بر هم نمی‌زند. در کل باید DS5 را هاچ بکی خانوادگی و مناسب تردد در شهرهای شلوغ ارزیابی کرد که افراد تمایز طلب و خاص را به سوی خود جلب می‌کند.

DS با شرایط فروش استثنایی

شرایط فروش استثنایی دی اس (تیر 95)

بررسی فنی DS5 جدید، سوغات لوکس فرانسوی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی