پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای النترا جدید

آزمایش رانندگی خودروهای هیوندای قبل از خرید

کاربران خدمات پرایم آمازون از این پس می توانند خودروهای هیوندای را برای رانندگی آزمایشی و تست کردن سفارش دهند تا در صورت تمایل تصمیم نهایی را برای خرید آنها بگیرند. خودروهایی که برای رانندگی آزمایشی قابل تست کردن از طریق سایت آمازون هستند ، خودروهای هیوندای برای سال 2017 به شمار می‌روند. برنامه یاد […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۵

کاربران خدمات پرایم آمازون از این پس می توانند خودروهای هیوندای را برای رانندگی آزمایشی و تست کردن سفارش دهند تا در صورت تمایل تصمیم نهایی را برای خرید آنها بگیرند.

خودروهایی که برای رانندگی آزمایشی قابل تست کردن از طریق سایت آمازون هستند ، خودروهای هیوندای برای سال 2017 به شمار می‌روند.

برنامه یاد شده Prime Now. Drive Now نام دارد و اطلاعات مربوط به آن از آدرس amazon.com/gp/adlp/hyundaielantra در دسترس است. مزیت این روش آن است که مشتریان برای بررسی کیفیت و شرایط یک خودرو دیگر نیازی به مراجعه به دلالان خودرو یا نمایندگی ها ندارند و تنها با یک سفارش اینترنتی می توانند خودروی مورد علاقه شان را بررسی کنند.

علاقمندان می‌توانند سفارشات خود را از ساعت 9 صبح تا 7 شب ارائه دهند و مدت زمان رانندگی آزمایشی بیت 45 تا 60 دقیقه می باشد. خودرو توسط یک متخصص آموزش دیده به محل اقامت کاربران فرستاده می شود و رانندگی آزمایشی با حضور وی صورت می گیرد. اگر کاربر در نهایت علاقمند به خرید خودرو باشد به نزدیک ترین نمایندگی شرکت هیوندای فرستاده می شود.

در ابتدا فرایند تست خودروها محدود به 2017 Elantra است و منطقه جغرافیایی لس آنجلس و اورنج کانتی را در برمی گیرد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی