پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS5_دی اس 5

طرح فروش ویژه DS5 با 2 درصد تخفیف برای خرید نقدی

شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی DS فرانسه در ایران، با هدف عرضه خودروی DS5 به مشتریان خاص آن، اقدام به راه اندازی طرح فروش ویژه DS5 به مدت یک هفته کرده است. 9 تا 15 شهریورماه جاری علاقه مندان برند خاص و باکیفیت اروپایی یعنی “دی.اس” می توانند با مراجعه به خانه دی اس […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی DS فرانسه در ایران، با هدف عرضه خودروی DS5 به مشتریان خاص آن، اقدام به راه اندازی طرح فروش ویژه DS5 به مدت یک هفته کرده است.

9 تا 15 شهریورماه جاری علاقه مندان برند خاص و باکیفیت اروپایی یعنی “دی.اس” می توانند با مراجعه به خانه دی اس تهران واقع در بلوار اندرزگو، روبروی بلوار کاوه، شماره 69 از طرح فروش ویژه DS5  بهره ببرند.

در طرح فروش ویژه DS5 ، این هاچ بک لوکس فرانسوی، در شرایط خرید نقدی با تخفیف 2 درصدی و بیمه بدنه رایگان عرضه شده و در شرایط خرید اقساطی وام 96 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 12 ماهه بدون بهره به مشتریان به فروش می رسد.

محصولات این برند با کیفیت اروپایی، از سوی شرکت آرین موتور تابان با گارانتی 5 سال و یا 150 هزار کیلومتر توزیع می شود.

همچنین این شرکت در حال حاضر کمپین سفر به پاریس را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که طی این طرح 2 نفر از برندگان با یک همراه سفری به فرانسه خواهند داشت.

DS6 چالشی جدید برای کراس اوورهای لوکس بازار ایران

بررسی فنی DS5 جدید، سوغات لوکس فرانسوی

فرصت رانندگی با DS5 برای تهرانی ها

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • محمدرضا قنبري | 14/06/1395 در 10:23

    شرايت چجوريه

کیوسک مطبوعاتی