پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو تلیسمان

رنو تلیسمان برگ برنده رنو در ایران رونمایی شد + عکس

امروز ۴ مهر ماه ۹۵ شرکت نگین خودرو در تالار وحدت تهران پرده از رنو تلیسمان به عنوان مدرن‌ترین اتومبیل چهار در خود برداشت. درباره رنو تلیسمان بیشتر بدانید: رنو تلیسمان در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ معرفی شد و آمده تا نظر مشتریان مشکل پسند را به خود جلب کند. زبان جدید رنو در طراحی بدنه […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۵

امروز ۴ مهر ماه ۹۵ شرکت نگین خودرو در تالار وحدت تهران پرده از رنو تلیسمان به عنوان مدرن‌ترین اتومبیل چهار در خود برداشت.

درباره رنو تلیسمان بیشتر بدانید:

رنو تلیسمان در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۵ معرفی شد و آمده تا نظر مشتریان مشکل پسند را به خود جلب کند. زبان جدید رنو در طراحی بدنه به وضوح مشهود است و رنو توانسته خودروی شکیلی را روانه بازار کند و از این نظر حتی می تواند به نسبت رقبای کره ای و ژاپنی حس و حال خودروی گران قیمت تری همچون محصولات آلمانی را القا کند.
در واقع تلیسمان پرچم دار خودروهای سدان این شرکت به شمار می رود، پس از لحاظ ابعادی و قیمتی هم در سطح بالاتری قرار می گیرد. طول این خودرو به بیش از 4850 میلی متر می رسد و فاصله محوری آن معادل 2810 است که به نسبت از رقبای خود بزرگ تر است. پلت فرم رنو تلیسمان با نام CMF-CD شناخته می شود که به صورت مشترک توسط نیسان و رنو توسعه داده شده است.

 داخل اتاق، شکل کنسول مرکزی و صفحه نمایش 8.7 اینچی به همراه خروجی های سیستم تهویه در دو طرف ظاهر بسیار نزدیکی به ولووXC90  دارد. رنو در زمینه امکانات هم چیزی کم نگذاشته و سعی کرده خود را در سطح رقبای آلمانی اش نشان دهد. از آپشن‌های جالب توجه رنو تلیسمان می توان به سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو، صندلی‌های برقی مجهز به گرمکن و سردکن و سیستم صوتی قدرتمند باس BOSE اشاره کرد.

این خودرو با سطح تجهیزاتی مختلف و تریم های متفاوتی بسته به بازار هدف تولید می شود. در کل استفاده از قطعات پلاستیکی نرم و تریم های با کیفیت باعث شده تا حس و حال بسیار خوبی به نسبت کلاس خودرو به سرنشینان القا شود. فضای کابین بسیار جادار است و از این نظر جای هیچ حرفی باقی نمی‌گذارد و در بخش فضای کابین و صندلی‌ها می توان رنو تلیسمان را با رقبای بزرگ‌تر مقایسه کرد.

یکی دیگر از مزیت‌های تلیسمان که توجه خانواده‌های پرجمعیت را به خود جلبی می‌کندُ صندوق بار ۶۰۸ لیتری است که از نظر فضا با شاسی بلندهای فول سایز قابل مقایسه است.

رنو از سیستمی تحت نام مولتی سنس بهره می برد که همان تغییر دهنده حالت های مختلف رانندگی است و در حالت‌های راحت، اقتصادی، اسپرت و حالت خنثی یا Neutral تنظیم می‌شود.

رنو تلیسمان
موتور در نظر گرفته شده برای بازار ایران که با نام TCe 200 شناخته می شود. یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر است که با همراهی یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه، قدرت ۱۹۰ اسب بخار را به چرخ های محور جلو می رساند. این سدان ۱.۵ تنی ظرف۷.۷  ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و سقف سرعت آن عدد ۲۲۵ کیلومتر در ساعت را نشان می‌دهد. استفاده از توربوشارژر و پیشرانه کم حجم باعث شده تا مصرف سوخت رنو تلیسمان کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی باشد.

بروزرسانی آغاز شرایط فروش رنو تلیسمان(اسفند 95)

نگین خودرو رنو تلیسمان را با توجه به سطح تجهیزات با قیمت ۱۶۵ الی ۱۷۹ میلیون تومان در بازار عرضه می‌کند. فروش تلیسمان از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و این خودرو به صورت قطعی فروخته خواهد شد.

رونمایی رنو تلیسمان

رنو در ایران مرکز آموزش و طراحی دایر می‌کند.

جمشید حسینی مدیرعامل شرکت نگین خودرو در مراسم رونمایی از خودرو تلیسمان در تالار وحدت تهزان گفت: به زودی زنو در ایران مرکز طراحی و آموزشی دایر می‌کند. این مرکز در زمینی به متراژ ۲۵ هزار متر مربع ساخته خواهد شد و ایران قرار است هاب منطقه در این حوزه باشد.

وی اضافه کرد: در آینده نگین خودرو در هر ۶ تا ۹ ماه یک محصول جدید رونمایی خواهد کرد. حسینی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور به نظر نمی‌رسد هیچ محصول اروپایی بتوان با قیمت کمتر از ۵۰ میلیون تومان به بازار عرضه کرد.

حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص همکاری‌های نیسان با وارد کنندگان شریک این کمپانی گفت: نیسان در بازار آمریکا بسیار فعال است و در بسیاری از بازارها رنو و نیسان با هم فعالیت دارند. اما در بعضی بازارها نیز به صورت جدا عمل می‌کنند . در ایران باید منتظر سیاست‌های کلی این گروه باشیم.

بروزرسانی آغاز فروش رنو تلیسمان با قیمت قطعی + بررسی اجمالی تلیسمان

بروزرسانی آغاز شرایط فروش رنو تلیسمان(اسفند 95)

فروش رنو فرانسه به ایران نسبت به سال پیش 3 برابر شد

سفر مقامات ارشد رنو به ایران براي تعامل با قطعه سازان

رنو کوئید جایگزین پراید یا محصول ارزان قیمت ایران خودرو؟

وقتی کیفیت در اولویت است-تست و بررسی رنو ساندرو استپ وی

رنو ساندرو استپ وی رونمایی شد+آلبوم عکس های مراسم رونمایی+قیمت

همکاری پارس خودرو و نیسان

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی