پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو-لوگو

رشد 182 درصدی فروش رنو به ایران

شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد در ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی ۶۷ هزار و ۴۸ دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده است. به نقل از تسنیم، فروش رنو فرانسه به ایران در ماه های ژانویه تا سپتامبر ۲۰۱۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۸۲ درصدی داشته است. فروش […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۴ آبان ۱۳۹۵

شرکت خودروسازی رنو فرانسه اعلام کرد در ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی ۶۷ هزار و ۴۸ دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده است.

به نقل از تسنیم، فروش رنو فرانسه به ایران در ماه های ژانویه تا سپتامبر ۲۰۱۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۸۲ درصدی داشته است. فروش رنو به ایران در ژانویه تا سپتامبر ۲۰۱۵ برابر با ۲۳ هزار و ۷۳۰ دستگاه اعلام شده بود.

در حالی که اقتصاد ایران از اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها نفع قابل توجهی نبرده و مشکلات واحدهای اقتصادی در بازار جهانی از جمله برقراری ارتباطات بانکی ادامه یافته است صادرات این خودروساز فرانسوی به ایران در نتیجه اجرای برجام حدود ۳ برابر شده است.

برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام در ژانویه ۲۰۱۶ اجرایی شد.

خودروی لوگان پرفروش‌ترین محصول این شرکت در ایران است که با نام ال۹۰ و به‌صورت سی‌کی‌دی در این کشور مونتاژ می‌شود.

صادرات رنو به ایران در ماه سپتامبر امسال بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه بوده است که این رقم نسبت به ماه قبل رشد ۱ درصدی و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۲۷ درصدی داشته است.

بر اساس این گزارش در مجموع ۱۲ماهه سال میلادی گذشته نیز ۵۱هزار و ۵۰۰ دستگاه از محصولات رنو به ایران صادر شد که این رقم نسبت به سال قبل از آن رشد ۵۶درصدی داشته است. رنو در سال ۲۰۱۴ بالغ بر ۳۳هزار دستگاه محصول تولیدی خود را به ایران فروخته بود.

رنو در سال ۲۰۱۳ بالغ‌ بر ۳۹هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو به ایران صادر کرده بود. این شرکت در سال ۲۰۱۲ نیز ۱۰۰هزار و ۷۸۳ دستگاه از محصولات خود را به ایران فروخت.

آغاز تحویل رنو ساندرو استپ وی

نشست خبری مدیرعامل رنو پارس، رنو کوئید به ایران خودرو رسید

تحویل فوری رنوهای 2017 از سوی نگین خودرو

رنو مگان جدید به ایران می‌آید

تولید رنو داستر و رنو سیمبل در ایران

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی