پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات شرکت سیمیا الکترونیک

جدیدترین سیستم های مولتی مدیا شرکت سیمیا الکترونیک رونمایی شد

شب گذشته (19 آذر 95) شرکت سیمیا الکترونیک  در هتل فردوسی تهران از از جدیدترین سیستم های مولتی مدیا  با برند پرونیکس و لسیکسی برای 5 خودرو داخلی رونمایی کرد. شرکت سیمیا الکترونیک که پیش از این در زمینه فروش سیستم‌های صوتی و تصویری خودرو فعال بود، اکنون با تولید محصولات مولتی مدیا تازه برای خودروهای داخلی […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۵

شب گذشته (19 آذر 95) شرکت سیمیا الکترونیک  در هتل فردوسی تهران از از جدیدترین سیستم های مولتی مدیا  با برند پرونیکس و لسیکسی برای 5 خودرو داخلی رونمایی کرد.

شرکت سیمیا الکترونیک که پیش از این در زمینه فروش سیستم‌های صوتی و تصویری خودرو فعال بود، اکنون با تولید محصولات مولتی مدیا تازه برای خودروهای داخلی فعالیت خود در بازار ایران را گسترده‌تر از پیش کرده است.

در مراسم شب گذشته شرکت سیمیا الکترونیک در مراسمی که با حضور جمعی از هنرمندان، فعالان صنعت خودرو و نمایندگان فروش و نصب سیستم های صوتی و مولتی مدیای خودرو برگزار شده، از محصولات جدید مولتی مدیای خود برای 5 خودرو داخلی رونمایی کرد.

رونمایی شرکت سیمیا الکترونیک

مهدی لقاپور، مدیرعامل شرکت سیمیا الکترونیک در حاشیه این مراسم گفت، در حال حاضر این محصولات در کشور چین تولید می‌شود، اما با توجه به توان و ظرفیت‌های موجود در ایران، از خرداد ماه سال 96 تولید این محصولات در تهران آغاز خواهد شد.

 این شرکت همکاری خود با خودروسازان داخلی نظیر پارس خودرو را آغاز کرده و قرار است محصولات پرونیکس و لسیکسی به صورت استاندارد در محصولات تولید داخل مورد استفاده قرار گیرد. که اولین حاصل این همکاری، نصب سیستم مولتی مدیا پرونیکس روی خودرو پارس تندر خواهد بود.

سیستم‌های مولتی‌مدیا برای خودروهای پژو پارس، سورن، سایپا 131، پژو 206 و سمند LX، محصولات تازه سیمیا الکترونیک است که با توجه به تقاضای بالای بازار برای این محصولات، این شرکت از سال گذشته طراحی و تولید آن را در دستور کار خود قرار داده است. این محصولات که عرضه‌ آن‌ها به زودی آغاز می‌شود، با قیمت پایه 750 هزار تومان قابل خریداری است.

تولید سمند در سمنان

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • مرد خوب | 03/02/1396 در 13:24

    هیچ توضیحی درباره امکانات و یا سیستم عامل این محصولات وجود ندارد

کیوسک مطبوعاتی