پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

“خودرو ارزان قیمت” به زودی! / معرفی خودرو ارزان قیمت در بهمن ماه سال جاری

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از برنامه ریزی های این وزارتخانه برای تولید خودرو ارزان قیمت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو منوچهر منطقی معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت از برنامه‌ریزی وزارت صمت برای تولید خودروی ارزان قیمت خبر داد و اظهار کرد: تولید خودروی ارزان قیمت فقط مساله ایران نبوده […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۵ فروردین ۱۴۰۱

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت از برنامه ریزی های این وزارتخانه برای تولید خودرو ارزان قیمت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

منوچهر منطقی معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت از برنامه‌ریزی وزارت صمت برای تولید خودروی ارزان قیمت خبر داد و اظهار کرد: تولید خودروی ارزان قیمت فقط مساله ایران نبوده و مربوط به همه کشورها است، زیرا خودروهای موجود برای همه جمعیت جهان مناسب نیست و فقط برای 2 میلیارد نفر مناسب است.

وی با بیان اینکه خودروی ارزان قیمت در بهمن‌ماه امسال رونمایی می‌شود، گفت: در جهان قیمت این خودرو کمتر از 6 هزار دلار است.

منطقی با بیان اینکه مطالعات مربوط به تولید خودروی ارزان قیمت آغاز و این موضوع با خودروسازان مطرح شده، ادامه داد: از آنجا که این مهم در نامه رئیس‌جمهوری و وزیر صمت نیز آمده، به‌صورت جدی پیگیر آن هستیم.

وی با بیان اینکه تولید خودروی ارزان قیمت در قالب خودرو برقی و معمولی در حال پیگیری است، تصریح کرد: به نظر می‌رسد خودروی ارزان‌قیمت در بهمن‌ماه امسال رونمایی شود تا کارشناسان بتوانند نظرات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی