پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو

گشایش نمایندگی ایران خودرو در ارمنستان

 آیین گشایش نمایندگی ایران خودرو در ایروان پایتخت کشور ارمنستان با حضور جمعی از مقامات این کشور و مسوولان سفارت ایران برپاشد. در این مراسم محصولات مختلف ایران خودرو از جمله رانا،سورن،وانت آریسان در معرض دید خبرنگاران و مدعوین قرا گرفت و از دنا محصول جدید ایران خودرو برای بازار این کشور رونمایی شد. رضا […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۸ آذر ۱۳۹۵

 آیین گشایش نمایندگی ایران خودرو در ایروان پایتخت کشور ارمنستان با حضور جمعی از مقامات این کشور و مسوولان سفارت ایران برپاشد.

در این مراسم محصولات مختلف ایران خودرو از جمله رانا،سورن،وانت آریسان در معرض دید خبرنگاران و مدعوین قرا گرفت و از دنا محصول جدید ایران خودرو برای بازار این کشور رونمایی شد.

رضا نافذی صاحب نمایندگی ایران خودرو در ارمنستان در پاسخ به سوالی در خصوص چگونگی گشایش این نمایندگی گفت: مراحل احداث این نمایندگی سال گذشته در فضایی به وسعت ١۵٠٠متر با زیر بنایی حدودا ١١٠٠ متر آغاز شد و با گذشت یک سال توانستیم نمایندگی خود را افتتاح کنیم.

وی افزود:نمایندگی ما در حال حاضر با ١٠پرسنل آغاز به فعالیت کرده که ۴نفر از این افراد در شرکت ایران خودرو تحت آموزش های لازم قرار گرفته اند. همچنین در نظر داریم با توسعه این مجموعه پذیرش روزانه خود را به ۲۰خودرو در روز افزایش دهیم.

نافذی معتقد است محصولات ایران خودرودر بازار ارمنستان باید با خودروهای روز دنیا که به راحتی وارد بازار این کشور می شوند رقابت کنند و آن چه سبب می شود محصولات ما سهم بیش تری از بازار این کشور را کسب کنند ارایه خدمات پس از فروش مناسب و گسترده و عرضه قطعات مرغوب و باکیفیت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر سه هزار سمند و دو هزارو ٢٠٠ خودروی ٢٠۶ در خیابان های این شهر تردد می کنند و این در حالی است که مردم این کشور خواهان خرید خودروی دنا و وانت آریسان هستند که ما در نظر داریم با گسترش و توسعه فعالیت خود و ارایه خدمات فروش و پس از فروش مناسب و با انواع روش های فروش پر جاذبه، معرف خوبی برای محصولات ایران خودرو و در نهایت برند شرکت ایران خودرو در کشور ارمنستان و بازار کشورهای مجاور باشیم.

پیش فروش رنو کپچر 2017 به مناسبت هفته وحدت

پژو 2008 پیش از سال 96 به بازار می آید

چگونه امداد خودرو متفرقه را از اصل تشخیص دهیم؟

گروه خودروسازی سایپا صادرکننده برتر خودرو و قطعات

تجهيز ناوگان تاکسیرانی ساحل عاج با محصولات ايران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی