پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنز e کلاس در غرفه ایران خودرو

امضاء 3 قرارداد بین بنز و ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو ضمن اعلام این که سه قرارداد بنز و ایران خودرو امضا شد گفت: اولین سری ۲۰۰۸ اسفندماه سال جاری وارد بازارخواهد شد. به نقل از تسنیم ،هاشم یکه زارع در حاشیه مراسم نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور با محصولات ایران خودرو در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی براینکه قرارداد بنز و ایران خودرو چه زمانی […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

مدیرعامل ایران خودرو ضمن اعلام این که سه قرارداد بنز و ایران خودرو امضا شد گفت: اولین سری ۲۰۰۸ اسفندماه سال جاری وارد بازارخواهد شد.

به نقل از تسنیم ،هاشم یکه زارع در حاشیه مراسم نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور با محصولات ایران خودرو در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی براینکه قرارداد بنز و ایران خودرو چه زمانی امضا خواهد شد، گفت: تاکنون سه قرارداد همکاری با شرکت بنز منعقد شده و دو قرارداد دیگر نیز در مرحله ارزیابی و نهایی شدن است.

وی با اشاره به اینکه اولین سری ۲۰۰۸ اسفندماه سال جاری وارد بازارخواهد شد، افزود: رقم سرمایه گذاری برای تولید سه محصول ۳۰۸، ۲۰۰۸ و ۲۰۸ حدود ۵۰۰ میلیون دلار است. که در حال حاضر ۱۰۰ میلیون یورو در این پروژه سرمایه گذاری شده که سهم شرکت پژو حدود ۵۰ میلیون یورو است.

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام اینکه گارانتی رانا از ۴۰ هزار به ۶۰ هزار افزایش یافته است، گفت: میزان گارانتی سالانه این خودرو از دو سال به سه سال افزایش پیدا کرده است. البته این اتفاق برای دنا نیز در آینده خواهد افتاد.

حضور وزیر صنعت در مراسم طرح کلید به کلید ایران خودرو

فروش ويژه محصولات جدید ایران خودرو به مناسبت دهه فجر

کمک به کاهش آلودگی هوا با طرح کلید به کلید ایران خودرو

شرایط پیش فروش محصولات جدید ایران خودرو (ویژه دهه فجر)

بازدید وزیر صنعت از خط تولید محصولات مشترک ایران خودرو و پژو

ایران خودرو در صدر 100 شرکت برتر ایران

محصولی جدید از ایران خودرو و پژو در راه است

پژو 2008 اولین ثمره برجام در صنعت خودرو

احتمال امضای قرارداد با مرسدس بنز قوت گرفت

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی