پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکاپ پژو 2008

نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ

با توجه به اینکه اولین خودروهای تولید ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو-پژو) در اواخر اسفند سال جاری و نیمه اول سال ۹۶ به بازار عرضه می‌شوند، نمایندگان منتخب شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو به عنوان نمایندگان مجاز ارائه خدمات به محصولات ایکاپ انتخاب شده‌اند. شرکت ایران‌خودرو و پژو در تاریخ اول […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

با توجه به اینکه اولین خودروهای تولید ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو-پژو) در اواخر اسفند سال جاری و نیمه اول سال ۹۶ به بازار عرضه می‌شوند، نمایندگان منتخب شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو به عنوان نمایندگان مجاز ارائه خدمات به محصولات ایکاپ انتخاب شده‌اند.

شرکت ایران‌خودرو و پژو در تاریخ اول تیرماه 1395 قراردادی را امضا نموده‌اند که به موجب آن با تشکیل شرکت ھمکاری مشترک (JV) برای تولید و واردات و توزیع آخرین نسل محصولات پژو در ایران اقدام نمایند. اولین خودروھای تولیدی در سایت تھران در اواخر سال جاری و نیمه اول سال 1396 روانه بازار خواھد شد.

استفاده و به کارگیری نمایندگان منتخب شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو به عنوان نمایندگان مجاز ارائه خدمات به محصولات ایکاپ در فاز اول با ارزیابی و انتخاب تعداد معدود نمایندگی در تھران و چند شھر بزرگ و یک نمایندگی در مرکز ھر استان آغاز شده و در مراحل بعد با استانداردسازی و ارتقا و ارزیابی مجدد و انعقاد قرارداد ھمکاری، نھایی خواھد شد.

ھمکاری نمایندگی در سطوح 1 ،2 و 3 به شرح زیر تعریف شده است:

نمایندگی سطح 1 :

· ثبت نام خودرو

· تحویل خودرو

· انجام کلیه خدمات گارانتی و وارانتی

· انجام خدمات سرویس سریع

نمایندگی سطح 2 :

· ثبت نام خودرو

· تحویل خودرو

· انجام خدمات سرویس سریع

نمایندگی سطح 3 :

فقط ثبت نام خودرو

ھمچنین با افزایش تولید، توسعه ی متناسب شبکه با افزایش تعداد نمایندگی ھا و از طریق ارزیابی قابلیت ھا و تحلیل نتایج حاصله خواھد بود و نمایندگی ھای دارای شرایط ھمکاری به شبکه موجود ملحق خواھند شد جھت ارایه سرویس متناسب با کیفیت و سطح تکنولوژی محصول و ایجاد رضایتمندی برای مشتریان، نیاز به نیروی انسانی ماھر و دوره دیده، تجھیزات تعمیرگاھی استاندارد، فضای مناسب جھت نمایش خودرو و … در نمایندگی است.

ھر نمایندگی که شرایط اولیه سطح 1 و 2 ھمکاری در زمان ارزیابی را احراز نماید و پس از پیاده سازی استانداردھا تحت نظارت کارشناسان شرکت ايران خودرو، به شبکه فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ خواھد پیوست. ارزیابی عملکرد در دوره ھای زمانی مشخص تکرار و بر اساس نتایج حاصله در سطح ھمکاری تجدید نظر خواھد شد.

برخی از موارد این ارزیابی ھا به شرح ذیل می باشد:

· پیاده سازی آخرین نمای استاندارد ایران خودرو

· نصب لوگوی پژو در نواحی تعیین شده

· استقرار سیستم یکپارچه خدمات و بازرگانی ایساکو

· تخصیص بخشی از فضای نمایشگاه به برند پژو

· تجھیزات تعمیرگاھی استاندارد مانند اتاق رنگ، جک شاسی کش

· نیروی انسانی دوره دیده و ماھر

· تضمین سپاري به ايران خودرو و ايساكو مطابق ضوابط

برای رسیدن به بالاترین درجه از رضایت مشتریان، کلیه فعالیت ھا در فروش و خدمات پس از فروش مطابقِ استانداردھای ابلاغي خواھد بود.

پژو 2008 بهمن ماه در اروپا، اسفند ماه در ایران

نگاهی به پژو 508 سوگلی جدید ایران خودرو

خط تولید پژو 2008 تا چند روز آینده راه‌اندازي می شود

بازدید وزیر صنعت از خط تولید محصولات مشترک ایران خودرو و پژو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی