پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 2008 ایران خودرو

عرضه جدیدترین نسخه پژو 2008 قبل از نوروز

به گفته مدیرعامل پژو، پژو 2008 به عنوان جدیدترین نسل از خودروهای پژو قبل از نوروز در ایران عرضه خواهد شد. جان فیلیپ اینپاراتو در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو اظهار کرد: تولید پژو 2008 از حدود یک ماه پیش در اروپا آغاز شده است. وی با بیان اینکه پژو ۳۰۱ جدید و پژو ۲۰۸ جدید […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۵

به گفته مدیرعامل پژو، پژو 2008 به عنوان جدیدترین نسل از خودروهای پژو قبل از نوروز در ایران عرضه خواهد شد.

جان فیلیپ اینپاراتو در چهارمین همایش بین‌المللی صنعت خودرو اظهار کرد: تولید پژو 2008 از حدود یک ماه پیش در اروپا آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پژو ۳۰۱ جدید و پژو ۲۰۸ جدید نیز در ایران عرضه خواهند شد، گفت: این خودروها جدیدترین نسل از خودروهای تولید پژو در جهان هستند.

مدیرعامل پژو ادامه داد: این شرکت شریک تاریخی و قابل اعتماد صنعت خودروی ایران بوده و برای ۴۰ سال رابطه منحصر به فردی با ایران داشته است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۶ میلیون دستگاه انواع خودروی پژو از جمله پژو ۴۰۵، پارس، ۲۰۶ و ۲۰۷ از سوی شریک ما ایران‌خودرو در ایران تولید شده و این خودروها بخشی از صادرات روزانه خانواده‌های ایرانی هستند.

وی تصریح کرد: با تشکیل شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو به نام ایکاپ همکاری‌های ما با ایران وارد مرحله جدیدی شده و در آینده نیز گسترش خواهد یافت.

تولید اولین دستگاه پژو 2008 در ایران خودرو

موتور ایتالیایی برای محصولات ایران خودرو

سوزوکی گرند ویتارا 4 ستاره شد

نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش محصولات ایکاپ

پژو 2008 بهمن ماه در اروپا، اسفند ماه در ایران

خط تولید پژو 2008 تا چند روز آینده راه‌اندازي می شود

نگاهی به پژو 508 سوگلی جدید ایران خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی