پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی برقی

مذاکرات برای ورود تاکسی های برقی به تهران آغاز شده است.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص ورود تاکسی های برقی به ناوگان گفت: تاکنون هیچگونه تاکسی برقی وارد ناوگان تاکسیرانی شهر تهران نشده و برای ورود این خودروها به ناوگان مذاکراتی با دو شرکت خودروسازی خارجی در حال انجام است. مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: البته […]

سهیل زنگنه
پنجشنبه - ۳ فروردین ۱۳۹۶

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خصوص ورود تاکسی های برقی به ناوگان گفت: تاکنون هیچگونه تاکسی برقی وارد ناوگان تاکسیرانی شهر تهران نشده و برای ورود این خودروها به ناوگان مذاکراتی با دو شرکت خودروسازی خارجی در حال انجام است.

مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود: البته یک شرکت خودروساز داخلی نیز در حال فراهم سازی زیرساخت ها برای تولید خودروها و تاکسی های برقی در کشور است و امیدواریم در آینده نزدیک ورود این تاکسی های پاک به ناوگان رخ دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تاکسی های هیبریدی و یورو 5 در قالب تاکسی های پاک وارد ناوگان شده اند و با ارائه تسهیلات به مالکان آنها در تلاشیم تا بخشی از ناوگان را این تاکسی ها تشکیل دهند.

ابراهیمی با اشاره به رویه نوسازی تاکسی ها اظهار داشت: تاکنون 11 هزار دستگاه از تاکسی های فرسوده شهر تهران نوسازی شده اند و تنها 700 دستگاه تاکسی پیکان در ناوگان باقی مانده و تا اوایل سال 96 نوسازی این تعداد خودرو نیز به سرانجام خواهد رسید و به طور کامل تاکسی های پیکان از چرخه تردد پایتخت خارج می شوند.

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: هنوز میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی های پایتخت به تصویب نرسیده است و طی هفته جاری میزان افزایش آن مشخص خواهد شد.

افزایش کرایه تاکسی ،مترو و اتوبوس در انتظار تایید فرمانداری

کارپینو ، رقیب جدید تاکسی های آنلاین در ایران

تاکسی های آنلاین باید سازماندهی شوند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی