پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و-لوگو

ب ام و و ۴۰ محصول جدید!

کمپانی ب ام و در حال برنامه‌ریزی برای محصولات جدید خود تا دو سال آینده است. این کمپانی در دو سال آینده تا ۴۰ مدل خودروی جدید یا کاملا تغییر یافته را برای رقابت با مرسدس بنز راهی بازار جهانی خواهد کرد. همانطوری که می‌دانید به تازگی فروش خودروهای ب ام و کمتر از دیگر […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۰ فروردین ۱۳۹۶

کمپانی ب ام و در حال برنامه‌ریزی برای محصولات جدید خود تا دو سال آینده است. این کمپانی در دو سال آینده تا ۴۰ مدل خودروی جدید یا کاملا تغییر یافته را برای رقابت با مرسدس بنز راهی بازار جهانی خواهد کرد.

همانطوری که می‌دانید به تازگی فروش خودروهای ب ام و کمتر از دیگر خودروسازان مطرح در جهان شده است، بنابراین برای باقی ماندن در طبقه اول صنعت خودروسازی جهانی احتیاج به نوآوری و همگام بودن با تکنولوژی‌های روز است.

تا به امروز این کمپانی دو کراس‌اوور جدید X2 سایز کوچک همانند خودروهای کوپه و X7 سایز بزرگ با سه ردیف صندلی را در دست تولید دارد. کانسپت این خودروها را ب ام و در نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ به نمایش گذاشت.

هارالد کروگر « مدیرعامل ب ام و » در مصاحبه‌ای با مجله خبری مذکور اعلام کرد که این کمپانی به دنبال احیای رشد دوباره خود بعد از سقوط فروش‌های خودروهایش است.

تا ده سال پیش فروش خودروهای ب ام و از رقیب آلمانی مرسدس بنز بالاتر بود ولی در سال ۲۰۱۶ این موقعیت جابجا شد و سودآوری این کارخانه نسبت به شش ساله گذشته سقوط پیدا کرد. در نتیجه برای بالا بردن و حفظ قدرت این کمپانی شروع به ساخت خودروهای برقی و فناوری رانندگی خودران کرده که هر دو این بخش‌ها بسیار هزینه‌بر هستند و تا به امروز این کمپانی سرمایه گذاری زیادی روی این دو بخش انجام داده و امیدوار است که بتواند بازخوردهای خوبی از این دو بخش بگیرد.

سال گذشته میلادی ب ام و حدود ۵.۱۶ میلیارد یورو (۵.۶ میلیارد دلار) یا ۵.۵ درصد از درآمد خود را به بخش تحقیق و توسعه اختصاص داد و تصمیم دارد که تا دو سال آینده هم به همین مقدار در این بخش سرمایه گذاری کند. کروگر در ادامه خاطر نشان کرد که ب ام و با تولید محصولات متنوع و بیشتر به خصوص در بخش خودروهای لوکس قصد دارد حجم فروش خود را از مرسدس بنز بالاتر ببرد و متوسط درآمدش را تا سال ۲۰۲۰ با توجه به برنامه‌ریزی‌های موجود افزایش خواهد داد. مسئولان این کارخانه خودروسازی معتقدند که درآمدزایی و سود بیشتر بسیار مهم‌تر از تعداد دستگاه‌های به فروش رفته است.

سال پیش ب ام و تنها ۵.۲ درصد تحویل خودروهای ب ام و بیشتر شد که نسبت به رشد ۱۱ درصدی در سال ۲۰۱۵ میلادی خیلی کمتر و حتی باید بگوییم نصف شده است. به نظر می‌رسد که مسئولان آلمانی ب ام و در حال تغییر استراتژی‌های کلی و اساسی در دستور کار برنامه‌هایشان هستند.

سود پورشه از فروش هر خودرو

507 ، الماس خوش‌ تراش ب ام و

ب‌ام‌و M3 بهتر است یا M4؟

محبوب ترین برند خودرو در کشورها از دیدگاه گوگل

قیمت ب ام و های مدل 2017 در گمرک

تکنولوژی پیشتاز ب ام و برای رابط های کاربری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی