پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوچرخه بوگاتی

دوچرخه بوگاتی با بدنه کربنی و قیمت نجومی

دوچرخه بوگاتی که از همان الیاف کربنی ساخته شده که در بدنه بوگاتی شیرون نیز به کار رفته‌اند، در حالی با قیمت نجومی ۳۹ هزار دلاری معرفی شده که با این بوجه می‌توان انتخاب‌های گسترده و مناسبی در بازار اتومبیل‌ها داشت. این روزها از یک طرف شرکت‌های بزرگی همچون استون مارتین، لکسوس، تویوتا و… به […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

دوچرخه بوگاتی که از همان الیاف کربنی ساخته شده که در بدنه بوگاتی شیرون نیز به کار رفته‌اند، در حالی با قیمت نجومی ۳۹ هزار دلاری معرفی شده که با این بوجه می‌توان انتخاب‌های گسترده و مناسبی در بازار اتومبیل‌ها داشت.

این روزها از یک طرف شرکت‌های بزرگی همچون استون مارتین، لکسوس، تویوتا و… به طراحی و ساخت قایق‌های تندرو مشغول می‌شود، از یک طرف دیگر شرکتی همچون لکسوس به تولید اسکیت بورد فیبرکربنی می‌پردازد و از طرفی دیگر هم شاهد تولید دوچرخه توسط شرکت‌های هامر، مرسدس بنز، پورشه، فورد، فراری و… هستیم.

اما عجیب‌تر از همه این‌ها، باز شدن پای کمپانی خودروسازی بوگاتی به این برنامه‌هاست که در چند ماه گذشته شاهد معرفی 2 قایق تندرو توسط این خودروساز فرانسوی با همکاری شرکت قایق سازی “پالمر جانسون” بوده‌ایم، ولی حالا این خودروساز فرانسوی برای جا نماندن از رقبایش مرز جنون را رد کرده و به طراحی و ساخت یک دوچرخه منحصر به فرد پرداخته است که در ادامه بیشتر پیرامون آن صحبت خواهیم کرد.

دوچرخه بوگاتی

دوچرخه بوگاتی منحصربه فردی که مشاهده می‌کنید و در انواع و اقسام رنگ‌ها تولید شده است، در قالب یک برنامه تولید محدود 667 عددی ساخته خواهد شد که برای هرکدام از آنان قیمت سرسام آور 39 هزار دلاری در نظر گرفته شده است و این درحالیست که با همین قیمت 39 هزار دلاری گزینه‌های بسیار زیادی برای خرید یک اتومبیل درست و حسابی خواهید داشت که یکی از مهم‌ترین گزینه‌های لیست می‌تواند فورد فوکوس RS با ظاهری جنگنده و قدرتمند باشد.

براساس ادعای شرکت بوگاتی، برای ساخت هر یک از این دوچرخه‌ها هم دقیقا از همان الیاف فیبرکربنی استفاده شده که در ساخت بدنه بوگاتی شیرون هم شاهد بکارگیری آنان هستیم تا در نهایت حداکثر وزن این دوچرخه به چیزی حدود 5 کیلوگرم برسد.

به همین دلیل است که کمپانی خودروسازی بوگاتی با احستاب مواد فیبرکربنی و همچنین اعتباری که برندش دارد و به این دوچرخه کاملا فیبرکربنی هم منتقل کرده است، یک قیمت سرسام آور 39 هزار دلاری را تعیین کرده است که با در نظر گرفتن نرخ ارز 3800 تومانی، حداقل قیمتی 150 میلیون تومانی برای خرید این دوچرخه آب می‌خورد!

آهن های اوراقی به ماکت خودرو تبدیل شدند+ آلبوم عکس

تاکسی‌های عجیب دنیا

دوچرخه های برقی، پاسخی به کاستی‌های دوچرخه‌ های معمولی

ارائه وام بدون بهره برای خرید موتور سیکلت های برقی

دوچرخه عادی با الکترون ویل ، الکتریکی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی