پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو کپچر ۲۰۱۸

عرضه ۱۸۰۰ دستگاه رنو کپچر در سال ۹۵

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تکمیل سبد محصولات خود و تامین نظر مساعد مشتریان و متناسب با سطح بودجه آنان، اقدام به عرضه هزار و ۸۰۰ دستگاه رنو کپچر در سال ۹۵ کرده است که این تعداد کمتر از تولید یک روز ایران خودرو است. به طور معمول خودروسازان آن بخش از محصولات را […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۴ فروردین ۱۳۹۶

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تکمیل سبد محصولات خود و تامین نظر مساعد مشتریان و متناسب با سطح بودجه آنان، اقدام به عرضه هزار و ۸۰۰ دستگاه رنو کپچر در سال ۹۵ کرده است که این تعداد کمتر از تولید یک روز ایران خودرو است.

به طور معمول خودروسازان آن بخش از محصولات را که از نظر تیراژ برای راه‌اندازی خط تولید مقرون به صرفه نیست به صورت CBU  وارد می‌کنند تا بتوانند علاوه بر مشتریان محصولات تولیدی، جوابگوی نیاز مشتریان خاص خود هم باشند.

نکته قابل توجه این است که تعداد واردات خودروهای کپچر در مقایسه با تولید ۶۵۰ هزار دستگاه محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در سال ۹۵ کمتر از نیم درصد بوده و در مقایسه با کل واردات خودروهای خارجی در سال ۹۵ بسیار ناچیز است.

 شبکه خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو با حدود ۸۰۰ نمایندگی در کل کشور پشتوانه مناسبی برای خریداران خودرو های سی بی یو مانند رنو کپچر خواهد بود.

با رنو کپچر بیشتر آشنا شوید + تست اختصاصی

نگاهی به تغییر و تحولات رنو کپچر 2018

فروش ماهانه رنو فرانسه به ایران از ۱۵ هزار دستگاه گذشت

نظارت ویژه بر طرح خدمات نوروزی ایران خودرو ادامه دارد

پژو 2008 در چهار رنگ تولید می شود.

تولید مستقل خودروهای ارزان قیمت در ایران توسط رنو

هاکی روی برف با رنو کولئوس جدید (2017)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی