پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس تیم ملی

رونمایی از اتوبوس اختصاصی تیم‌ ملی فوتبال

اتوبوس اختصاصی تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران که توسط شرکت عقاب‌افشان سمنان طراحی و ساخته شده، با حضور ساکت مدیر سازمان تیم‌های ملی رونمایی شد. به نقل از ایسنا، محمدرضا ساکت با تقدیر از مدیر و مهندسین و کارگران این شرکت اتوبوس‌سازی در سمنان اظهار کرد: داشتن یک اتوبوس ایمن، زیبا، مدرن که از استانداردهای […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۹ فروردین ۱۳۹۶

اتوبوس اختصاصی تیم‌های ملی جمهوری اسلامی ایران که توسط شرکت عقاب‌افشان سمنان طراحی و ساخته شده، با حضور ساکت مدیر سازمان تیم‌های ملی رونمایی شد.

به نقل از ایسنا، محمدرضا ساکت با تقدیر از مدیر و مهندسین و کارگران این شرکت اتوبوس‌سازی در سمنان اظهار کرد: داشتن یک اتوبوس ایمن، زیبا، مدرن که از استانداردهای روز دنیا برخوردار باشد یکی از دغدغه‌های فدراسیون فوتبال و کادر تیم‌های ملی کشورمان بود که شرکت عقاب‌افشان با توجه به ظرفیت و توان تخصصی بالا برای طراحی و ساخت این وسیله انتخاب شد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس از آخرین استانداردهای بین‌المللی برخوردار است افزود: شرکت عقاب‌افشان بعد از پیشنهاد ما برای ساخت این اتوبوس، زمینه ساخت این اتوبوس را فراهم و سخاوتمندانه آن را به تیم های ملی فوتبال هدیه کرد.

ساکت تیم های ملی ایران را شایسته خدمات ویژه برشمرد و با اشاره به موفقیت‌های فدراسیون فوتبال ادامه دادتیم‌های مختلف تیم ملی امسال برای اولین بار در همه تاریخ خود به دستاوردهای بزرگی دست یافته که چه در پیش و چه در پس از انقلاب سابقه نداشته است.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین‌بار تمامی تیم‌های فوتبال ایران در همه رده‌ها به مسابقات جهانی راه یافته است اضافه کرد: امسال تیم ملی نوجوانان، جوانان، تیم ملی فوتبال ساحلی، فوتبال سالنی به مسابقات جهانی راه یافته و تیم ملی بزرگسالان نیز برای دومین‌دوره پیاپی در آستانه صعود به جام جهانی است.

مدیر سازمان تیم‌های ملی فوتبال از موفقیت در ورزش و خصوصا فوتبال به عنوان یک شاخص مهم در توسعه‌یافتگی هر کشور نام برد و خاطرنشان کرد: فوتبال امروز در دنیا به نمادی از توسعه و پیشرفت کشورها تبدیل شده و کشورهای مختلف برای درخشش در این رشته سرمایه‌گذاری‌های بسیار گسترده‌ای انجام می‌دهند.

وی به سرمایه‌گذاری بسیار زیاد چین در فوتبال اشاره و اضافه کرد: چین در مسابقات آسیایی و المپیک مدال‌های بسیار زیادی کسب می‌کند و موفق‌ترین کشورهای دنیا در المپیک است اما مسئولان این کشور با وجود اینکه همواره بیشترین مدال را از این آوردگاه بزرگ به‌دست می‌آورند، به دنبال توفیق در فوتبال هستند و از این روز سیاست‌گذاری کردند که در 2030 به یکی از سه قدرت جهان در فوتبال دنیا تبدیل شوند.

ساکت با بیان اینکه 18 تیم ملی در رده‌ها و بخش‌های مختلف فوتبال در کشور داریم گفت: خوشبختانه همه این تیم‌ها در این چند سال از روند رو به رشدی برخوردار بودند.

وی با ابراز خرسندی از موفقیت‌های تیم ملی بزرگسالان تصریح کرد: درخشش تیم ملی در مقدماتی جام جهانی آنهم در شرایطی که میانگین سنی تیم ملی نیز کاهش محسوسی داشته از نقاط مثبت کار سرمربی پرتغالی تیم ملی است.

راه اندازی 9 خط اتوبوسرانی برای سی‌امین نمایشگاه کتاب

افتتاح خط تولید مینی بوس ایرانی

انتخاب شرکت واحد اتوبوسرانی به عنوان مدیر بخش خاورمیانه UTTP

مجوز دریافت پلاک ملی برای اتوبوس تیم ملی فوتبال

افزایش کرایه تاکسی ،مترو و اتوبوس در انتظار تایید فرمانداری

بازگشت اتوبوس های دو طبقه پس از ۳ دهه

فروش 1350 دستگاه اتوبوس اسکانیا به ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی