بازدید سرزده مدیر عامل ایساکو از نمايندگي هاي استان گیلان

مدیر عامل شرکت ایساکو در بازدیدهای سرزده خود برای بررسی کیفیت ارایه خدمات پس از فروش این‌بار به استان گیلان سفر کرد.

سید رضا حسینی، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو تاکید ویژه‌ای بر اجرای دقیق فرآیندها و بررسی نقاط قابل بهبود در شبکه خدمات دارد و به همین منظور از ابتدای سال جاری با همراهی گروهی از مدیران مجموعه به صورت سرزده از نمایندگی‌های مجاز شهرهای مختلف بازدید می‌کند.

وی در این بازدیدها از منظر یک مشتری مراحل پذیرش تا ترخیص خودرو را در نمایندگی طی کرده و از نزدیک نحوه ارایه خدمات و چالش‌های مشتریان را رصد می کند و پس از بازدیدها در جلساتی در دفاتر منطقه‌ای به بررسی راهکارهای ممکن برای تسهیل هرچه بیشتر ارائه خدمات می‌‌‌پردازد.

گزارش خودرو

حسینی در حاشیه بازدید از نمایندگی‌های استان گیلان با یادآوری اهداف شرکت ایساکو در سال 96 ـ رضایت مشتری، بهره‌وری و انضباط مالی ـ گفت: امیدواریم دستاورد این بازدیدها که از شهرهای تهران و کرج شروع شد و به مشهد، آبادان، اهواز و یزد و اکنون شهر رشت رسیده است باعث ارتقاء میزان رضایت مشتریان شود.

حمل رایگان خودرو های مشمول گارانتی تا تعمیرگاه

کارنامه جشنواره خدمات نوروزی ایساکو

حضور ایران خودرو در بازار کردستان عراق

کاهش میانگین زمان تعمیرات امدادی ایران خودرو

افتتاح اولین پایگاه امدادی ایران خودرو

جوابیه ایساکو به آتش زدن دنا توسط مالک ناراضی

پوشش غرب تهران توسط اتوکلیک ایساکو

ایساکو در بالاترین جایگاه حمایت از حقوق مصرف کنندگان

آغاز ارزیابی ISQI از شرکت ایساکو

خدمتی به نام کارت طلایی از سوی ایران خودرو

 

 

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو کرمان موتور>

اتو خسروانی

نظر شما !!