پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوکلیک ایساکو

پوشش غرب تهران توسط اتوکلیک ایساکو

طرح خدمت فوری در محل یا اتوکلیک ایساکو ، پس از آغاز به کار در منطقه ونک پارک تهران و شهرک اکباتان، در حال حاضر منطقه غرب تهران را تحت پوشش قرار داده است. به نقل از روابط عمومی ایساکو، این شرکت با هدف تامین آسایش و افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان، این خدمت را اجرا […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵

طرح خدمت فوری در محل یا اتوکلیک ایساکو ، پس از آغاز به کار در منطقه ونک پارک تهران و شهرک اکباتان، در حال حاضر منطقه غرب تهران را تحت پوشش قرار داده است.

به نقل از روابط عمومی ایساکو، این شرکت با هدف تامین آسایش و افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان، این خدمت را اجرا کرده و دارندگان محصولات ایران‌خودرو پس از نصب سامانه همراه (ایساکو اپ) بر روی گوشی‌های تلفن هوشمند خود می‌توانند با ثبت درخواست سرویس فوری در محل از خدمات اتوکلیک با 20درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

مشتریان علاوه بر نصب سامانه همراه ایساکو از طریق کافه بازار و اپ‌استور، در حال حاضر می‌توانند با مراجعه به مرکز خرید تیراژه و باجه «شانه به شانه، همراه شما تا بهار» ضمن تعامل دوسویه با مسئولین ایساکو، این سامانه را از طریق اینترنت پرسرعت این شرکت بر روی گوشی خود نصب کرده و در صورت نیاز در خصوص نحوه کار آن آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

شرکت ایساکو با راه‌اندازی طرح اتوکلیک ایساکو در نظر دارد ارایه خدمات به مشتریان را به کمترین زمان ممکن کاهش دهد. خدمات این سامانه در حال حاضر شامل تعویض روغن، فیلتر هوا، تنظیم باد و مایع شیشه‌شور و… در دو شیفت کاری از 8 صبح تا 23 می‌باشد.

سرویس اتوکلیک ایساکو به زودی در تمام مناطق تهران و پس از آن، سایر استان‌ها در دسترس خواهد بود.

افتتاح اولین پایگاه امدادی ایران خودرو

آغاز ارزیابی ISQI از شرکت ایساکو

آغاز طرح بازدید رایگان قبل از سفر ایساکو

ایساکو در بالاترین جایگاه حمایت از حقوق مصرف کنندگان

افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو ( ایساکو )

خدمتی به نام کارت طلایی از سوی ایران خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی