پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارس خودرو گروه برتر ایمنی

عنوان برترین گروه ایمنی استان تهران به پارس خودرو رسید

در اولین همایش مسئولین ایمنی تایید صلاحیت شده, شرکت پارس خودرو از گروه سایپا به عنوان گروه برتر ایمنی معرفی شد و از آن قدردانی به عمل آمد. به گزارش سایپا نیوز، همزمان با روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای و در اولین همایش مسئولین ایمنی تایید صلاحیت شده که به همت اداره کل تعاون […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶

در اولین همایش مسئولین ایمنی تایید صلاحیت شده, شرکت پارس خودرو از گروه سایپا به عنوان گروه برتر ایمنی معرفی شد و از آن قدردانی به عمل آمد.

به گزارش سایپا نیوز، همزمان با روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه ای و در اولین همایش مسئولین ایمنی تایید صلاحیت شده که به همت اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران و میزبانی ساپکو برگزار شد، شرکت پارس خودرو از گروه سایپا به عنوان گروه برتر ایمنی معرفی و با اهدا لوح یادبود و تندیس مورد قدردانی قرار گرفت.

عبدالصمد احمدوند مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست پارس خودرو با اعلام این خبر افزود:
تمام شرکت های استان تهران بر اساس مولفه های مختلف ایمنی محیط کار مورد بررسی و ارزیابی کارشناسان اداره بازرسی کار تهران قرار گرفتند و در پایان این شرکت به عنوان گروه برتر ایمنی معرفی شد.

احمدوند با اشاره به ممیزی های متعدد صورت گرفته توسط اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از فعالیت های انجام شده پارس خودرو در حوزه ایمنی و بهداشت تصریح کرد: براساس بررسی های صورت گرفته و با توجه به تعداد حوادث پایین, تست تجهیزات, اخذ گواهی نامه پایش پیمانکاران، ارزیابی ریسک ها لوازم حفاظت فردی و تایید صلاحیت کارشناسان ایمنی این شرکت به عنوان گروه برتر ایمنی در سطح استان تهران معرفی شده است.

لازم به ذکر است شرکت پارس خودرو در سنوات گذشته نیز به عنوان شرکت برتر ایمنی در سطح کشور از طرف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی شده است.

جزییات فروش اعتباری برلیانس H330

شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات پارس خودرو

پیش فروش پارس تندر با پیش پرداخت 17 میلیونی

کیا سراتو سایپا به جمع 4 ستاره ها آمد

پیش فروش نقدی و اقساطی محصولات سایپا + جدول

خرید سراتو ۲۰۰۰ آپشنال با تسهیلات 40 میلیونی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی