پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و-لوگو

منتظر نسل جدید ب ام و سری ۸ باشید

روزهای گذشته در پرشین خودرو به این موضوع پرداخته شد که کمپانی خودروسازی ب ام و برای استفاده حداکثری از ظرفیت تولید و همچنین فروش نامطلوب نسبت به گذشته، تصمیم به توقف تولید BMW سری 6 کوپه در ماه فوریه سال جاری گرفته است. و حالا قرار است ب ام و سری ۸ جایگزین ۶ […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

روزهای گذشته در پرشین خودرو به این موضوع پرداخته شد که کمپانی خودروسازی ب ام و برای استفاده حداکثری از ظرفیت تولید و همچنین فروش نامطلوب نسبت به گذشته، تصمیم به توقف تولید BMW سری 6 کوپه در ماه فوریه سال جاری گرفته است. و حالا قرار است ب ام و سری ۸ جایگزین ۶ محبوب شود.

پیرو موضوع بالا، بسیاری از رسانه‌های بزرگ بین المللی بر روی دلایل ذکر شده برای توقف تولید این خودرو تاکید داشتند، اما دلیل دیگری که باعث شد کمپانی خودروسازی بی ام و تصمیم به توقف تولید برند کوپه خود بگیرد، تولد نسل جدید سری 8 و آماده کردن خط تولید برای تولید آن عنوان شده بود که حالا کمپانی خودروسازی بی ام و با انتشار یک تصویر پیش نمایش، رسما به شایعات پایان داد و پس از 18 سال دوری از میادین، طراحی و تولید نسل جدید ب ام و سری ۸ را تایید کرد.

اولین نسل ب ام و سری 8 که احتمالا با آن آشنایی دارید، در سال 1989 میلادی با یک ظاهر اسپرت در کلاس GT با پیشرانه‌های مختلف از 4 لیتری الی 5.6 لیتری رونمایی شد و کمپانی خودروسازی ب ام و توانست در دوران حیات سری 8 چیزی بیش از 31 هزار و 62 دستگاه از آن تولید و به مشتریان عرضه کند، اما پس از 10 سال فعالیت این خودرو، پرونده سری 8 برای همیشه در سال 1999 میلادی بسته شد تا اینکه بلاخره پس از 18 سال خاک خوردن برند “سری 8” در انبار این خودروساز آلمانی، در نهایت با انتشار یک تصویر پیش نمایش گرافیکی نسخه‌ای جدید از برند سری 8 متولد شد تا رقیبی سرسخت برای آئودی A9 و مرسدس بنز S کلاس کوپه در بازار خلق شود.

در خصوص مشخصات فنی نسل جدید ب ام و سری 8 نیز هیچگونه اطلاعاتی ارائه نشده است، ولی از داخل تصویری که به عنوان پیش نمایش ارائه شده است می‌توان طرح کانسپت Gran Lusso Coupe را بیرون کشید که در فرم بدنه و نوار قرمز رنگ چراغ‌های عقب شباهتی بسیار نزیک به یکدیگر دارند و می‌توان خودروی کانسپت Gran Lusso Coupe را با یکسری تغییرات ظاهری به عنوان نسل جدید BMW سری 8 معرفی کرد.

همه چیز در مورد استلویو، اولین شاسی بلند آلفارومئو

میتسوبیشی 100 ساله شد

از رویا تا واقعیت خودرو سنگین تسلا

عنوان بهترین خودرو سال 2017 اروپا به پژو 3008 رسید

تولید کیا سراتو کوپ متوقف شد

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین خودروهای جهان را بشناسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی