پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

bmw 330 2017

ب ام و سری 3 جدید 2 دیفرانسیل در راه ایران

این طور که از جدول خودروهای مجاز برای ورود به کشور سایت ثبت سفارش پیداست، این بار ایرانی ها می توانند منتظر ورود ب ام و سری 3 جدید آن هم در نسخه 330xi با سیستم 2 دیفرانسل باشند. نسخه فیس لیفت پرطرفدارترین سدان ب ام و یعنی سری 3 در 2 مدل 320i و 328i […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

این طور که از جدول خودروهای مجاز برای ورود به کشور سایت ثبت سفارش پیداست، این بار ایرانی ها می توانند منتظر ورود ب ام و سری 3 جدید آن هم در نسخه 330xi با سیستم 2 دیفرانسل باشند.

نسخه فیس لیفت پرطرفدارترین سدان ب ام و یعنی سری 3 در 2 مدل 320i و 328i به سایت ثبت سفارش اضافه شده است. سری 3 ب ام و کد F30 در سال‌های گذشته با دو مدل ۳۲۰ و ۳۲۸ در ایران حضور پیدا کرده است. اما این بار سری 3 یک فیس‌لیفت اندکی را به خود دیده و علاوه بر مدل 320i ، مدلی دیگر از نشخه فیس لیفت با موتور قوی تر با نام 330 نیز به ایران وارد می شود.

البته آنچه از اطلاعات ثبت شده در سایت ثبت‌سفارش برداشت می‌شود، این است که این بار شرکت پرشیاخودرو مدل 330 را به‌صورت xDrive (دو دیفرانسیل) اقدام به همولوگ کرده است و این خبر مثبتی برای مشتریان و هواداران سری 3 در ایران به شمار می رود.  از لحاظ فنی مدل 330 که جایگزین مدل قبلی 328i شده، از موتور قوی‌تر ۲۵۲ اسب‌بخاری بهره می برد که موجب شده شتاب صفر تا یک‌صد کیلومتر بر ساعت این خودرو به ۵٫۸ ثانیه برسد که این عدد برای یک سدان خانوادگی با موتور ۴ سیلندر 2 لیتری فوق‌العاده است.

قیمت مدل فول ب ام و 330xi در منطقه حدود ۲۲۰۰۰۰ درهم است که با احتساب هزینه‌های واردات احتمالا حدود ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. البته قیمت این خودرو با آپشن‌های کمتر قاعدتا ارزان‌تر خواهد بود.

معرفی برترین واردکنندگان خودرو

پنجه در پنجه! مقایسه ب ام و سری ۲ و پورشه باکستر

فروش نقدی و اعتباری انواع محصولات پرشیا خودرو(خرداد 96)

جدال شاسی بلندهای اسپرت

شاخ به شاخ DS6 و ب ام و X1

پلاک ملی برای ب ام و سری 7 جدید -از این ب ام و لوکس بیشتر بدانید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی