پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 2008

راند روم پیش فروش پژو 2008 + تحلیل حواشی مرحله اول

پیش فروش 3 محصول پژو 2008 ، تندر پلاس و دنا پلاس در مرحله دوم ویژه  متقاضیانی که عدد آخر کدملی آن ها فرد است، امروز آغاز می شود. همچنین دور اول پیش فروش پژو 2008 و 2 خودروی دیگر در روز پنجشنبه خالی از حاشیه نبود که در ادامه به تحلیل آن ها می پردازیم. […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳ تیر ۱۳۹۶

پیش فروش 3 محصول پژو 2008 ، تندر پلاس و دنا پلاس در مرحله دوم ویژه  متقاضیانی که عدد آخر کدملی آن ها فرد است، امروز آغاز می شود. همچنین دور اول پیش فروش پژو 2008 و 2 خودروی دیگر در روز پنجشنبه خالی از حاشیه نبود که در ادامه به تحلیل آن ها می پردازیم.

پیش فروش 3 محصول خاص ایران خودرو که در دو مرحله از روز پنج شنبه اول تیرماه آغاز شده شده بود، امروز شنبه (3 تیرماه) و با تکمیل ظرفیت ثبت نام متقاضیان به پایان خواهد رسید.

مدیران ایران خودرو برای جلوگیری از فشار ترافیک اینترنتی بر کیفیت پیش فروش 3 محصول تندر پلاس، دنا پلاس و در صدر آن ها شاسی بلند پژو 2008 اقدام به ثبت نام با شیوه ای جدید کرد.

در روش اعلامی پیش فروش سه محصول ایران خودرو خریدارانی که عدد سمت راست کد ملی آن ها ذوج بود، در اولین روز پیش فروش امکان ثبت نام داشتند و بالطبع صاحبان کدملی فرد در مرحله دوم که امروز (شنبه 3 تیرماه) در نظر گرفته شده بود، می توانند اقدام به خرید این محصولات نمایند.

 هم اکنون و در شروع دومین مرحله پیش فروش تندر پلاس، دنا پلاس و پژو2008 صاحبان کدملی که عدد انتهایی آن فرد باشد، می توانند با ورود به سایت اقدام به خرید محصولات با شرایط اعلامی کنند.

پژو 2008-1

حواشی پیش فروش پژو 2008 :

پیش فروش پژو 2008 بالاخره بعد از کلی حرف و حدیث و البته تاخیر روز پنجشنبه اول تیر ماه انجام گرفت و اولین خودرو پسابرجامی با میزان داخلی سازی 30 درصد متقاضیان را پشت سیستم ثبت نام قرار داد. البته فروش پژو 2008  ککه این چند وقت در کانون توجهات رسانه ها و خریداران خودرو قرار داشت، خالی از حواشی نبود.

ثبت نام از ساعت 10 روز پنج شنبه باز شد و در ساعات ابتدایی برخی متقاضیان نمی توانستند ثبت نام خود را تکمیل کنند. علی رغم اینکه همه فکر می کردند ظرفیت پر شده، این پهنای سرور سایت بود که جواب نداد و معاون فروش ایران خودرو در همان ساعت ها طی مصاحبه ای عنوان کرد که این مشکل به زودی رفع خواهد شد. پس از رفع مشکل در کمال تعجب ظرفیت ها تا عصر همچنان باز مانده بود و متقاضیان می توانستند ثبت نام کنند.

مورد دیگر گمانه زنی هایی بود که در خصوص قیمت پژو 2008 شکل گرفت. ایران خودرویی ها از ابتدا اعلام کردند که  قیمت تولید مشترکشان با پژو کمتر از ۱۰۰ میلیون خواهد بود که این موضوع موجب ترغیب مردم به خرید این خودروی ایرانی فرانسوی شد.

در روزهای اخیر اما بحث بر سر قیمت نهایی پژو ۲۰۰۸ فراگیر شده بود و اظهارات ضد و نقیضی به گوس می رسید و میر آخورلو معاونت بازرسی سازمان حمایت در مورد ابهامات فروش پژو ۲۰۰۸ ، گفته بود که  براساس آئین نامه پیش فروش خودرو ، ودیعه دریافتی هنگام پیش فروش حداکثر ۵۰ درصد قیمت خودرو تعیین شده است، اما چون قیمت فروش نقدی آن مشخص نشده ،پیش بینی می شود این خودرو با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان از خرداد سال آینده عرضه شود و با پیش فروش ۶۰ میلیون تومانی موافقت شد.

با این سخنان معاونت بازرسی سازمان حمایت، زمزمه ها برای فروش ۱۲۰ میلیون تومانی پژو ۲۰۰۸ بیشتر شد و پیش فروش این محصول را با چالش هایی همراه کرد تا اینکه هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو قیمت نهایی این خودرو را ۹۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

به گفته یکه زارع این شرکت بر قولی که داده عمل خواهد کرد و این خودرو را با قیمتی زیر ۱۰۰ میلیون به فروش خواهد رساند.

دیگر اقدام مثبتی که از سوی ایران خودرو در روند پیش فروش این خودرو صورت گرفت، دلال ستیزی بود که بد نیست این موضوع مورد توجه سایر خودروسازان وطنی نیز قرار گیرد.
ایران خودرو شرایط را طوری طراحی کرده بود که مشتریان واقعی آن هم با شماره ملی خود اقدام به ثبت نام کنند و مجال زیادی برای دلالان وجود نداشته باشد. اگر این اتفاق نمی افتاد، قطعا زودتر از این حرفها ظرفیت تکمیل می شد و دوباره باید منتظر دلال بازی کارتکس این خودرو در بازار بودیم.

همچنین طراحی پیش فروش پژو 2008 با عدم امکان صلح باعث شد تا خریداران واقعی برای خرید این خودروی پسا برجامی اقدام کنند.

پیش پرداخت ۶۰ میلیونی پژو 2008 قانونی است

پیش فروش پژو 2008 جدید ایران خودرو (تیر 96)

تولید اولین پژو پارس مجهز به موتور TU5 در مازندران

برگزاری دوره آموزشی پژو 207i توسط ایساکو مشهد

معرفی و مشخصات کامل پژو 508 محصول جدید شرکت ایران خودرو و پژو (ایکاپ)

پای شورای رقابت به قیمت گذاری خودروهای پسا برجامی باز شد

نیمه دوم سال 96 منتظر رنو کپچر 2018 در ایران باشید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی