پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

باشگاه مشتریان کرمان موتور

باشگاه مشتریان کرمان موتور افتتاح شد

همزمان با روز صنعت ومعدن، باشگاه مشتریان کرمان موتور به صورت رسمی افتتاح و راه اندازی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور، باشگاه مشتریان کرمان موتور در راستای ایجاد ارتباط تعاملی بین شرکت و مشتریان و تسهیل در ارتباط بین مشتریان، با هدف افزایش وفاداری و رضایت مشتریان، دریافت نظرات و پیشنهادات و […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۱ تیر ۱۳۹۶

همزمان با روز صنعت ومعدن، باشگاه مشتریان کرمان موتور به صورت رسمی افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور، باشگاه مشتریان کرمان موتور در راستای ایجاد ارتباط تعاملی بین شرکت و مشتریان و تسهیل در ارتباط بین مشتریان، با هدف افزایش وفاداری و رضایت مشتریان، دریافت نظرات و پیشنهادات و انتقادات به منظور بهبود و گسترش خدمات به مشتریان ایجاد شده است.

عضویت در این باشگاه برای تمام افراد آزاد و براساس آن از حداقل مزایا نظیر استفاده از پایگاه اطلاعات فروش و امثال آن برخوردار خواهند شد، اما مشتریان کرمان موتور با عضویت در باشگاه فرصت مناسبی برای بهره گیری بهتر از سرویس های شرکت و نیز آشنایی با بخش های مختلف و محصولات و خدمات را خواهند یافت.

براساس این گزارش، شرکت کرمان موتور مشتریان خود را بعنوان مهمترین دارائی شرکت و بعنوان شریک اصلی خود تلقی می کند و به همین منظور از مهمترین روش های ارتقاء رضایتمندی مشتریان را، ایجاد و حفظ و توسعه ارتباط موثر با آنان می داند.

این گزارش می افزاید: مشتریان و علاقمندان به عضویت در باشگاه مشتریان کرمان موتور از مزایای مختلفی از جمله کسب امتیاز اولیه عضویت، دریافت تخفیف ویژه خرید محصولات و تسریع در تحویل خودرو و … برخوردار خواهند شد.

برای بهره مندی از دیگر جزئیات، مزایا و امتیازات باشگاه مشتریان کرمان موتور می توانید به نشانی این باشگاه به این آدرس  مراجعه کنید. باشگاه مشتریان کرمان موتور پذیرای نظرات مشتریان و سایر بازدید کنندگان محترم نیز می باشد.

یادآور می شود که به زودی مزیت های مرتبط با خدمات پس از فروش و … نیز در این باشگاه پیاده و اجرا شده و در اختیار مشتریان و اعضاء قرار خواهد گرفت.

طرح پاداش خرید نقدی جک S5 (تیر 96)

یک سوم باکیفت ها رنو هستند

فرصت طلایی کرمان موتور

پای هیوندای های کرمان موتور به ایران رسید

هیوندای های جدید کرمان موتور قیمت گذاری شدند

5 مدل هیوندای جدید مهمان کرمان موتور می شوند

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی