پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آرین موتور-نمایشگاه خودرو کرج

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (3)-ژاپنی ها به خط شدند ( غرفه آرین موتور )

آرین موتور پویا که همواره در نمایشگاه های خودرویی سطح کشور حضور گسترده دارد، از نمایشگاه خودرو البرز نیز غافل نشده و محصولات جدید میتسوبیشی را به این رویداد خودرویی آورده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو-تمام محصولات جدید میتسوبیشی که در ایران عرضه شده اند، در غرفه ارین موتور در نمایشگاه خودرو کرج […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۴ تیر ۱۳۹۶

آرین موتور پویا که همواره در نمایشگاه های خودرویی سطح کشور حضور گسترده دارد، از نمایشگاه خودرو البرز نیز غافل نشده و محصولات جدید میتسوبیشی را به این رویداد خودرویی آورده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو-تمام محصولات جدید میتسوبیشی که در ایران عرضه شده اند، در غرفه ارین موتور در نمایشگاه خودرو کرج حضور دارند. میراژ به عنوان یکی از ارزان ترین خودروهای وارداتی و به عنوان کوچک ترین عضو سبد محصولات ارین موتور با رنگی جذاب در این نمایشگاه حضور پیدا کرده.

آرین موتور-نمایشگاه خودرو کرج

کمی آن طرف تر میتسوبیشی لنسر جدید نیز در غرفه ارین موتور به بازدیدکنندگان چشمک می زند. ASX جدید و اوتلندر نیز به عنوان قد بلندهای میتسوبیشی کامل کننده جمع محصولات آرین موتور در این نمایشگاه هستند.

نکته ویژه ای که توجه بازدیدکنندگان را به غرفه آرین موتور جلب می کند، شرایط فروش ویژه ایست که مخصوص نمایشگاه خودرو کرج برای محصولات این شرکت در نظر گرفته شده.

‎شرکت آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، شرایط فروش ویژه ی نمایشگاه کرج را اعلام کرده است:

‎جهت رفاه حال دوستداران اين برند اصيل و با كيفيت ژاپني و همزمان با جشن ١٠٠ سالگي ميتسوبيشي، مشتریان در صورت خرید در غرفه ی آرین موتور از تخفیف ویژه ی 1 درصدی دركنار تسهيلات تا ١٨ ماهه بدون بهره و ٢٤ ماهه ١٤ درصد بهره خواهند برد.

آرین موتور-نمایشگاه خودرو کرج

‎علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رسمی آرین موتور مراجعه نمایند.

نمایشگاه خودرو البرز از تاریخ 13 الی جمعه 16 تیرماه از ساعت 18 الی 24:00 به آدرس : کرج، مهرویلا، پل شهدای پلیس برگزار می شود و شرکت ارین موتور در غرفه خود در این نمایشگاه میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان به این برند ژاپنی است.

میتسوبیشی با دستی پر به نمایشگاه خودرو البرز می آید

فروش اقساطی بدون بهره اوتلندر 2017 با اقساط 18 ماهه بدون بهره

کسب رتبه اول رضایت مشتریان توسط آرین موتور

معرفی برترین واردکنندگان خودرو

نمایشگاه خودرو البرز اولین رویداد خودرویی سال 96

آرین موتور محصولات میتسوبیشی را پلاک شده تحویل می دهد

تست جاده محصولات آرین موتور ، از تهران تا خالد نبی (قسمت دوم: میتسوبیشی)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی