پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو-ایساکو

برگزاری مسابقه سراسری مهارت سنجی ایساکو

مسابقه سراسری مهارت‌سنجی ایساکو به منظور بررسی توانایی و دانش تئوری و عملی کارشناسان فنی نمايندگي‌هاي مجاز ایران‌خودرو از امروز آغاز شد. در این مسابقه انگیزشی و رقابتی، توانايي و سرعت عمل پرسنل فنی نمایندگی‌های مجاز در شناسایی و رفع ایراد خودروها مورد سنجش قرار می‌گیرد و پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف، دوره‌های […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۰ تیر ۱۳۹۶

مسابقه سراسری مهارت‌سنجی ایساکو به منظور بررسی توانایی و دانش تئوری و عملی کارشناسان فنی نمايندگي‌هاي مجاز ایران‌خودرو از امروز آغاز شد.

در این مسابقه انگیزشی و رقابتی، توانايي و سرعت عمل پرسنل فنی نمایندگی‌های مجاز در شناسایی و رفع ایراد خودروها مورد سنجش قرار می‌گیرد و پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف، دوره‌های تکمیلی و نوینی برای دست‌ یافتن به سطح بالاتر فنی، برای کارشناسان شرکت کننده برگزار خواهد شد.

 اين رقابت‌ها در راستاي سياست‌های شرکت و پيشبرد اهداف و برنامه‌های عملياتي سال ۱۳۹۶ در حوزه آموزش فنی، برای استادکاران برق و مکانیک همچنین کارشناسان فنی دفاتر منطقه‌ای ایساکو، طراحی و تدوين شده است.

ایساکو

مرحله آغازین این مسابقات در تیر ماه سال جاری در کلیه دفاتر منطقه‌ای و مرحله نهایی در هفته دوم مرداد ماه در مرکز آموزش فنی تهران، به اجرا در خواهد آمد.

لازم به ذکر است هفته دوم مرداد ماه به دلیل اهمیت آموزش پرسنل فنی در تقویم شرکت ایساکو به نام «هفته مهارت» نام‌گذاری شده است.

گفتنی است، در تدوین تمام برنامه‌های شرکت ایساکو، افزایش میزان رضایت مشتریان، به عنوان هدف نهایی در دستور کار قرار می‌گیرد.

ایران خودرو در مسير بهره وري و سود آوري

جلسه مدیران ارشد شرکت پژو-سیتروئن (PSA)، ایکاپ و ایساکو برگزار شد

گزارش نمایشگاه خودرو البرز (1)- دست پر ایران خودرو در نمایشگاه

فراخوان ایران خودرو برای هایما S7 توربوشارژ

برگزاری دوره آموزشی پژو 207i توسط ایساکو مشهد

40 نمایندگی شرکت آپکو در سراسر کشور تاسیس می شود

نظارت بر خدمات‌رسانی ایساکو در نقطه صفر مرزی

ایساکو همچنان در قله رضایت مشتریان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی