پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پارکبان

حذف پارکبان ها در راستای توسعه پارکومترها

تعداد زیادی از پارکبان ها حذف شدند و نصب پارکومتر در حال توسعه است. شهروندان توجه داشته باشند که فعالیت پارکبان ها غیرقانونی است. به نقل از جام جم آنلاین ،مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت : خودروهایی را تحویل پلیس داده ایم که مجهز به دوربین هستند و 18 نوع تخلف را […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۶

تعداد زیادی از پارکبان ها حذف شدند و نصب پارکومتر در حال توسعه است. شهروندان توجه داشته باشند که فعالیت پارکبان ها غیرقانونی است.

به نقل از جام جم آنلاین ،مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت : خودروهایی را تحویل پلیس داده ایم که مجهز به دوربین هستند و 18 نوع تخلف را ثبت می کنند، بنابراین نیازی به وجود پارکبان ها نیست و اگر جایی پارکومتر فعال وجود داشته باشد رانندگان از آن استفاده کنند.

وی گفت: اگر پارکبانی دارای قبض سازمان حمل و نقل و ترافیک باشد غیرقانونی است و با هماهنگی معاون دادستان تهران به زودی در این زمینه برخورد حقوقی می شود.

پارکومتر

بر اساس این گزارش ، همچنان پارکبان ها در خیابان های شهر فعالند و دیگر خبری از لباس متحدالشکل و قبض سازمان حمل و نقل ترافیک نیست و با لباس شخصی و با قبض هایی که خودشان چاپ کرده اند از مردم برای پارک حاشیه خودرو پول دریافت می کنند و دیگر مبلغ 400 تومان و یا 700 تومان مطرح نیست بلکه از مردم 2 تا 5 هزار تومان حق پارکینگ دریافت می کنند و در مواردی که راننده پول پرداخت نمی کند با وی درگیر می شوند و گاهی به خودروی وی آسیب وارد می کنند و متاسفانه هیچ نهاد و سازمانی بر این موضوع نظارت ندارد و از هر مسئولی پیگیر هستیم عنوان می کند که جمع آوری آنها دیگر به عهده ما نیست.

این در حالی است که در برخی موارد رانندگان را تشویق به پارک دوبل و بیان می کنند با ماموران راهنمایی و رانندگی هماهنگ کرده ایم که جریمه نشوید که موجب ترافیک سنگین در برخی خیابان ها ی تهران می شوند!

پارکبان ها به صورت غیر قانونی و بدون داشتن مجوز فعالیت می کنند

آشفته بازار تعرفه پارکینگ ها، گریبان‌گیر خودروسواران تهرانی

آغاز ثبت نام طرح ترافیک برای موتورسواران

تخلف جناغی ها در تهران ثبت می شود

سیاست‌های متناقض در قبال خودروهای هیبرید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی