پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا C-HR

تویوتا C-HR زودتر از موعد به دست مشتریان رسید

شرکت ایرتویا، نمایندگی انحصاری تویوتا ژاپن در ایران، تویوتا C-HR را یک ماه زودتر از موعد مقرر، طی مراسمی در روز دوشنبه ۲ مرداد ۹۶ به مشتریان تحویل داد. به گزارش خبرنگار جوان خودرو:  البته پیش از این C-HR در بعضی شهرها همچون شیراز به مشتریان تحویل شده بود. اولین سری تویوتا C-HR که شامل […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۳ مرداد ۱۳۹۶

شرکت ایرتویا، نمایندگی انحصاری تویوتا ژاپن در ایران، تویوتا C-HR را یک ماه زودتر از موعد مقرر، طی مراسمی در روز دوشنبه ۲ مرداد ۹۶ به مشتریان تحویل داد.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو:

 البته پیش از این C-HR در بعضی شهرها همچون شیراز به مشتریان تحویل شده بود. اولین سری تویوتا C-HR که شامل ۴ دستگاه بود، در نمایندگی مرکزی ایرتویا و با حضور جمعی از مدیران این شرکت و اصحاب رسانه به مشتریان تحویل شد. شایان ذکر است از آنجایی که بیش از ۹۰ درصد مراحل شماره‌گذاری طی شده، پلاک این خودروها تا ۲،۳ روز آینده به مشتریان تحویل می‌شود.
تویوتا C-HR

 تویوتا C-HR در ۲ نوع هیبرید و توربو در ایران عرضه می‌شود و از امکانات آن می‌توان به ترمز پارک برقی، رادار کنترل حرکت بین خطوط، ۷ عدد ایربگ و صفحه نمایشگر کنسول جلو اشاره کرد. C-HR که به الماس تویوتا در ایران ملقب شده، در کلاس کراس اوورهای اسپرت جای می‌گیرد و از مهمترین رقبایش می‌توان به نیسان جوک، رنو کپچر و پژو ۲۰۰۸ اشاره کرد.

تویوتا C-HR

C-HR سابقه تویوتا در دوام و کیفیت بالا را به دوش می‌کشد و از نظر طراحی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و نسبت به هم قطاران‌اش فوق‌العاده جذاب است. فرم کوپه مانند قسمت عقب، طراحی خاص چراغ‌ها ، محل منحصر به فرد قرار گیری دستگیره عقب و… از نقاط جذاب طراحی C-HR به شمار می‌روند.

تویوتا C-HR

 نسخه هیبریدی C-HR حدود ۱۸۰ میلیون تومان قیمت دارد و برچسب قیمت حدود ۲۱۰ تا ۲۱۵ میلیون تومانی بر نسخه توربو خودنمایی می‌کند. تویوتا C-HR تنها ۷ ماه پس از معرفی در بازارهای جهانی به ایران آمده و جالب است بدانید فروش آن در ایران همزمان با کشورهای خارجی آغاز شده و به قول معروف داغ و داغ در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

تویوتا C-HR

فروش نقدی و اقساطی محصولات ایرتویا (مرداد 96)

تویوتا یکه تاز فروش خودرو در جهان

ارزش گمرکی تویوتا C-HR و لکسوس RX جدید

در دام پیش فروش های غیرقانونی تویوتا و لکسوس نیافتید

تسریع شماره گذاری تویوتا RAV4

بازگشت سلطان شاسی بلندهای لوکس به بازار ایران

شمارش معکوس برای تحویل تویوتا C-HR

تویوتا ارزشمندترین برند خودرویی جهان

قیمت و تاریخ عرضه نسل جدید لکسوس RX در ایران

پیش ثبت نام تویوتا C-HR در ایران؛ همزمان با بازارهای جهانی

آزمایش فنی تویوتا پریوس، سامورایی کم مصرف

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی