پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید-ساینا

انتشار رده بندی کیفی خودروهای تولید داخل (مربوط به تیر ۹۶)

طبق روال هر ماه، جدیدترین رده بندی کیفی خودروهای تولید داخل منتشر شده و شاید مهمترین تفاوت این جدول نسبت به قبل، ۴ ستاره شدن پژو ۲۰۷ اتوماتیک جدید در بدو ورودش به بازار باشد. به نقل از ایسنا ، طبق این گزارش در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، تنها […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶

طبق روال هر ماه، جدیدترین رده بندی کیفی خودروهای تولید داخل منتشر شده و شاید مهمترین تفاوت این جدول نسبت به قبل، ۴ ستاره شدن پژو ۲۰۷ اتوماتیک جدید در بدو ورودش به بازار باشد.

به نقل از ایسنا ، طبق این گزارش در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، تنها خودروی تیبا دو ستاره کیفی را کسب کرده و باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل سایپا 111، سایپا 132 و سایپا 131 همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان، خودروهای تندر 90 اتوماتیک پلاس، ساندرو، تندر 90 اتوماتیک، پارس تندر و پژو 207 اتوماتیک چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای تندر 90 پارس خودرو، تندر 90 ایران خودرو، رانا، آریو، پژو 206 صندوق‌دار، پژو 206 و دنا پلاس سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای نیو ام‌وی‌ام 315، دنا، دانگ‌فنگ‌ اچ‌30 و سمند سورن دارای دو ستاره از پنج ستاره کیفی هستند.

باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه اما همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید شده و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. این خودروها شامل پژو 405، پژو پارس، سمند، ساینا و تیبا هاچ‌بک هستند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان، هیوندای آی‌10 چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. خودروهای آریزو 5، چانگان cs35، جک j5 و برلیانس اچ‌330 سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. خودروی آریو اتوماتیک نیز دارای دو ستاره کیفی است. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل ام‌وی‌ام 550 و لیفان ایکس‌60 همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای قرار گرفته در سطح قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان، دو خودروی هیوندای آی‌20 و سراتو چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. تیگو 5 و جک s5 نیز سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از 100 میلیون تومان نیز دو خودروی قرار گرفته در این گروه شامل نیو مزدا 3 و سوزوکی گراند ویتارا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

قطعه سازان بر بال تندر/گفت و گو با عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان

افزایش قیمت در غیاب ستاره های بیشتر/شفاف سازی افزایش قیمت خودروها در هفته گذشته

دنا پلاس ایران خودرو در بدو ورود ۳ ستاره شد

۵ محصول سایپا در جمع ۴ ستاره‌ها

9 ستاره در آسمان با کیفیت ها/گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای تولید داخل (خرداد96)

رده بندی کیفیت خودروهای تولید داخل (اردیبهشت ۹۶)

پژو 207 اتوماتیک نیامده 4 ستاره شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی