پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو ساندرو

تعیین قیمت رنو ساندرو بر عهده وزارت صنعت است

قیمت رنو ساندرو با توجه به رقابتی بودن بازار آن توسط وزارت صنعت و معدن تعیین میشود و گران شدن آن از عهده این شورای رقابت خارج است. مرکز ملی رقابت اعلام کرد: به دلیل رقابتی بودن بازار خودروی رنو ساندرو، شورای رقابت نقشی در تعیین قیمت این خودرو ندارد و وزارت صنعت، معدن و […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

قیمت رنو ساندرو با توجه به رقابتی بودن بازار آن توسط وزارت صنعت و معدن تعیین میشود و گران شدن آن از عهده این شورای رقابت خارج است.

مرکز ملی رقابت اعلام کرد: به دلیل رقابتی بودن بازار خودروی رنو ساندرو، شورای رقابت نقشی در تعیین قیمت این خودرو ندارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه تصمیم‌گیرنده است.

این مرکز با اشاره به سخنان اخیر رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی و فروش سایپا، درخصوص افزایش قیمت برخی خودروهای گروه سایپا از نیمه دوم مردادماه، تاکید کرد که تصمیم در مورد افزایش قیمت رنو ساندرو در حیطه اختیارات شورای رقابت نیست. تقی‌زاده روز دوشنبه نهم مردادماه از افزایش قیمت برخی خودروهای این گروه مانند پراید و تیبا پس از رفع ابهام‌ها در ابلاغیه شورای رقابت خبر داده بود. وی تاکید کرده بود که این افزایش‌ها شامل مشتریانی نمی‌شود که تا پیش از تاریخ مورد نظر نسبت به تکمیل پرونده و پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند.

پیش فروش تندر90 و رنو ساندرو اتوماتیک (مرداد 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی