پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای سوناتا هیبرید

آغاز جشنواره فروش ویژه تابستانه پاکرو

آغاز جشنواره فروش ویژه تابستانه پاکرو نماینده رسمی خودروهای هیبردی هیوندای در ایران اعلام می شود. از سوی شرکت پاکرو در جشنواره فروش تابستانی قیمت سوناتای هیبریدی رقابتی شد. مدیربازاریابی شرکت پاکرو قشم، نماینده رسمی خودروهای هیبریدی هیوندای در ایران خبر از آغاز جشنواره تابستانی این شرکت داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پاکرو؛ […]

امیر
شنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۶

آغاز جشنواره فروش ویژه تابستانه پاکرو نماینده رسمی خودروهای هیبردی هیوندای در ایران اعلام می شود.

از سوی شرکت پاکرو در جشنواره فروش تابستانی قیمت سوناتای هیبریدی رقابتی شد. مدیربازاریابی شرکت پاکرو قشم، نماینده رسمی خودروهای هیبریدی هیوندای در ایران خبر از آغاز جشنواره تابستانی این شرکت داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پاکرو؛ به گفته میلاد حسینی، با توجه به اینکه خودروی سوناتای هیبرید خودرویی کاربردی واقتصادی است و به‌رغم گذر مدتی کوتاه از بدو ورود این خودرو به ایران، به سرعت مورد استقبال و استفاده مردم قرار گرفت.

اما اختلاف قیمتی با واردکنندگان متفرقه به وجود آمد که این موضوع مردم را نگران کرده بود. چراکه آنها تمایل داشتند این خودرو را ازشرکت مادر خریداری کنند ولی اختلاف قیمت باعث می‌شد مردم کمی به خرید از متفرقه تمایل پیدا کنند. پاکرو نیز تمایل داشت دغدغه مردم در این مورد به حداقل برسد به همین دلیل اقدام به برگزاری جشنواره تابستانی کرد.

وی با اشاره به بی‌سابقه بودن شرایط این جشنواره از زمان آغاز به کار شرکت پاکرو تا امروز گفت: < در این جشنواره سه روش را در نظر گرفته‌ایم. نخست، شرایط نقدی با تحویل فوری است. دوم، اقساطی با اقساط یک تا دوساله. سوم، فروش مشارکتی است با دو روش ۹۰ و۱۲۰روزه. ضمن اینکه در روش مشارکتی سود مشارکت ۲۵و سود انصراف ۲۲درصد در نظر گرفته شده است > .

مدیربازاریابی پاکرو با تاکید بر قیمت یکسان در سه روش فروش، از ارائه سه تیپ خودروی هیبرید به صورت همزمان افزود: سه تیپ جی ال با قیمت ۱۵۱میلیون و۹۰۰هزار تومان، جی ال اس با قیمت ۱۶۹میلیون و۹۰۰ هزار تومان و جی ال اس پلاس ۱۷۹میلیون و۹۰۰ هزار تومان به خریداران ارائه می‌شود.

حسینی اضافه کرد: «در فروش اقساطی نیز فروش با همین قیمت‌ها صورت می‌گیرد. ضمن اینکه در فروش اقساطی ۸۰ میلیون تومان وام پیشبینی شده است. سود آن نیز برای اقساط یک ساله ۱۸درصد و بازپرداخت دو ساله ۲۰درصد و تحویل نیز ۷۵روزه است.»

مدیربازاریابی پاکرو همچنین در ادامه با اشاره به این که جشنواره حداقل طی فصل تابستان ادامه خواهد داشت و تعداد محدود نخواهد بود، افزود: از امروز عاملیت های شرکت در استان‌های مختلف از جمله تهران، مشهد، شیراز، قم، یزد و … همزمان فعالیت خود را آغاز کردند و آماده فروش محصولات هستند.

حسینی همچنین در ادامه از گارانتی معروف پاکرو به عنوان پکیج ویژه این جشنواره نام برد و ادامه داد: «قطعات بنزینی این خودرو ۵ و قطعات هیبریدی ۷سال تا ۱۵۰هزار کیلومتر گارانتی خواهند داشت. ضمن اینکه یک ویژگی دیگر این گارانتی این است که اگر خودرویی از محصولات شرکت پاکرو به هر یک از نمایندگی‌های ما در هر جایی مراجعه کند و خودرو بیش از ۷۲ساعت زمان برای تعمیر نیاز داشته باشد، یک خودرو از محصولات پاکرو به عنوان جایگزین در اختیار آن شخص قرار خواهد گرفت.

علاقه مندان جهت اطلاع از شرایط فروش ویژه‌ی سوناتا هیبرید می توانند به وبسایت رسمی این شرکت به آدرس www.pakro.com  و حساب پاکرو در شبکه های اجتماعی مراجعه نمایند.همچنین شماره تلفن های ۷۳۵۲(۰۲۱) و ۲۴۸۴۳ (۰۲۱) در تهران و نمایندگی های پاکرو در سراسر کشور آماده پاسخگویی به هم‌وطنان عزیز خواهند بود.

پژو 3008 تا پایان سال در ایران

فروش نقدی و اقساطی تیگو 7 (مرداد 96)

حضور قدرتمند و باشکوه آرین موتور در نمایشگاه خودرو مشهد

قیمت مزدا 3 مدل 2018 اعلام شد

با 75 میلیون تومان رنو داستر بخرید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی