پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه گروه بهمن

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (۲۰) / لوح غرفه برتر نمايشگاه به گروه بهمن رسيد

پس از برتري غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شيراز، اين بار نیز گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد خوش درخشید و اصلي ترين لوح نمايشگاه (لوح غرفه برتر در زمينه غرفه آرائي) را از آن خود كرد. گروه بهمن با حضور شركت هاي زيرمجموعه خود :بهمن موتور، بهمن ديزل، سيبا موتور، بهمن ليزينگ و […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

پس از برتري غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودرو شيراز، اين بار نیز گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد خوش درخشید و اصلي ترين لوح نمايشگاه (لوح غرفه برتر در زمينه غرفه آرائي) را از آن خود كرد.

گروه بهمن با حضور شركت هاي زيرمجموعه خود :بهمن موتور، بهمن ديزل، سيبا موتور، بهمن ليزينگ و ايران دوچرخ در فضائي به مساحت ١٤٠٠متر فضاي داخلي و ٢٢٠ متر فضاي خارجي در هفده همين نمايشگاه خودرو مشهد حضور داشت كه با استفاده از ألمان هاي متفاوت و خلاقانه توانست لوح برتري غرفه را به دست اورد.

گروه بهمن در هفدهمين نمايشگاه خودرو مشهد با نمايش جديدترين محصولات خود و همچنين رونمايي از بسترن B30، توانست خيل عظيمي از علاقمندان به صنعت خودرو را در مشهد به غرفه خود بكشاند.

اين شركت همچنين فروش ويژه جديدترين محصول خودB30 را در نمايشگاه مشهد آغاز كرد كه با توجه به قيمت گذاري مناسب و مشخصات فني در خور توجه در مقايسه با رقبا، با استقبال كم نظير روبه رو شد.

ستاد اجرايي هفدهمين نمايشگاه خودرو مشهد نيز، در ساعات پاياني اين نمايشگاه، غرفه گروه بهمن را به عنوان غرفه برتر در اين نمايشگاه معرفي كرد.

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (7) / گروه بهمن قیمت FAW B30 را اعلام کرد

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (16) / استقبال چشمگیر از B30

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (1) / گروه بهمن با دستی پر می آید

مزدا یدک در جمع بهترین ارائه دهنده خدمات پس از فروش

گروه بهمن در سکوی اول بازار خودروهای تجاری

گزارش نمایشگاه شیراز (5) / گروه بهمن با B30 خوش درخشید

گزارش نمایشگاه خودرو شیراز (2)-تازه های گروه بهمن

برادر کوچکتر آسا با دستی پر می آید/نگاهی به بسترن B30 محصول جدید گروه بهمن

کاپرا ۲، برداشتی جدید از پیکاپ محبوب گروه بهمن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی