پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بی وای دی F3 و S6

فروش اقساطی BYD S6 و پیش فروش BYD F3 (شهریور 96)

خودروسازی کارمانیا،به عنوان شریک تجاری BYD در ایران شرایط جدید عرضه 2 محصول BYD S6 و BYD F3 جدید را اعلام کرده است. لازم به ذکر است که BYD S6 به عنوان شاسی بلند کارمانیا از سیستم انتقال قدرت تک دیفرانسیل بهره می برد و از موتور 2400 سی سی با جدید ترین نسل گیرباکس اتوماتیک […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۶ شهریور ۱۳۹۶

خودروسازی کارمانیا،به عنوان شریک تجاری BYD در ایران شرایط جدید عرضه 2 محصول BYD S6 و BYD F3 جدید را اعلام کرده است.

لازم به ذکر است که BYD S6 به عنوان شاسی بلند کارمانیا از سیستم انتقال قدرت تک دیفرانسیل بهره می برد و از موتور 2400 سی سی با جدید ترین نسل گیرباکس اتوماتیک دوکلاچه با امکان تعویض دستی دنده برخوردار است. به لطف همکاری با برخی از شرکت های آلمانی سیستم های ایمنی و رفاهی قابل توجهی در این شاسی بلند مورد استفاده قرار گرفته است.

همچنین سدان شهری، اقتصادی و با کیفیت BYD F3  نیز از موتور 1500 سی سی بهره می برد که با گیرباکس 5 سرعته دستی جفت شده است. از سایر امکانات F3 می توان به 2 ایربگ، 2 دوربین کمکی پارک، استارت دکمه ای، ورود بدون کلید، سانروف و …

با توجه به زمان تحویل خودروها، خودروسازی کارمانیا سود مشارکت 18 تا 22 درصدی را برای مشتریان در نظر گرفته و در کنار آن در صورت انصراف مشتری می تواند سود 12 درصدی از شرکت دریافت نماید.

همچنین برای راحتی هرچه بیشتر همراهان کارمانیا، سه سال یا 100 هزار کیلومتر گارانتی با توضیحات اعلام شده در بخش گارانتی و مشروحه با بالاترین سطح کیفیت در نظر گرفته شده است.

فروش اقساطی BYD S6 (شهریور 96)

حضور کارمانیا در نمایشگاه خودرو البرز

شیراز میزبان اولین اتوبوس برقی ایران

کارمانیا میزبان تسلا S

بررسی BYD S6 و BYD E6 به بهانه جشنواره نوروزی کارمانیا

بستر امن سایت کارمانیا برای خریداران اینترنتی BYD

ورود بی وای دی تانگ به ایران همزمان با عرضه در آمریکا

رونمایی از محصولات جدید کارمانیا در نمایشگاه خودرو تهران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی