در آخرین ارزیابی های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت رامک خودرو توانست رتبه سوم خدمان پس از فروش را از آن خود کند که این نشان از پیشرفت چشمگیر این گروه صنعتی دارد. شناسایی نقاط ضعف و اقدامات اصلاحی، ارتباط با مشتریان، تأمین به موقع قطعات، توسعه شبکه و آموزش از […]
ارتقای خدمات پس از فروش رامک خودرو در ارزیابی ها
بر اساس این گزارش شناسایی نقاط ضعف و اقدامات اصلاحی، ارتباط با مشتریان، تأمین به موقع قطعات، توسعه شبکه و آموزش از شاخصه های اصلی کسب این موفقیت بوده اند.
دیدگاه خود را بنویسید