پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات-پس-از-فروش-رامک-خودرو

روند صعودی پیشرفت رامک خودرو در خدمات پس از فروش

در آخرین ارزیابی های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت رامک خودرو  توانست رتبه سوم خدمان پس از فروش را از آن خود کند که این نشان از پیشرفت چشمگیر این گروه صنعتی دارد. شناسایی نقاط ضعف و اقدامات اصلاحی، ارتباط با مشتریان، تأمین به موقع قطعات، توسعه شبکه و آموزش از […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۶

در آخرین ارزیابی های انجام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت رامک خودرو  توانست رتبه سوم خدمان پس از فروش را از آن خود کند که این نشان از پیشرفت چشمگیر این گروه صنعتی دارد. شناسایی نقاط ضعف و اقدامات اصلاحی، ارتباط با مشتریان، تأمین به موقع قطعات، توسعه شبکه و آموزش از شاخصه های اصلی کسب این موفقیت بوده اند.

خدمات پس از فروش-رامک خودرو

ارتقای خدمات پس از فروش رامک خودرو در ارزیابی ها

در آخرین ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های خودرو ساز توسط شرکت بازرسی و استاندارد ایران (ISQI) شرکت رامک یدک ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات سانگ یانگ در ایران موفق شد رتبه سوم در بین وارد کنندگان خودرو را کسب نماید.

بر اساس این گزارش  شناسایی نقاط ضعف و اقدامات اصلاحی، ارتباط با مشتریان، تأمین به موقع قطعات، توسعه شبکه و آموزش از شاخصه های اصلی کسب این موفقیت بوده اند.

گسترش قلمرو رامک خودرو با افتتاح شوروم یوسف آباد

افتتاح شو روم رامک خودرو در شرق

رامک خودرو در نمایشگاه خودرو کرمانشاه

گزارش نمایشگاه خودرو مشهد (5) / رامک خودرو با کوراندو 2017 به مشهد آمد

سرویس تابستانه خودروهای سانگ یانگ

آیا ۳۰ اسب بخار ۵۰ میلیون می‌ارزد؟/ مقایسه کوراندو و اسپرتیج

مروری بر سرگذشت کوراندو / ماجراجوی جوان

کوراندو ۲۰۱۷ با دستی پر به میدان آمد+قیمت و تاریخ فروش

معرفی برترین واردکنندگان خودرو

سانگ یانگ تیوولی ترکیبی از ویژگی ها و قیمت مناسب

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی