پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان 370Z

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۸)/مهمان ناآرام غرفه نیسان

شرکت جهان نوین آریا از هیچ نمایشگاهی برای معرفی محصولات جدید نیسان در ایران غافل نمی‌شود. نمایشگاه خودرو تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیست و جهان نوین آریان با غرفه‌ای زیبا و ۲ شاسی بلند محبوب نیسان در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو: در اولین نکاه، رنگ […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۵ شهریور ۱۳۹۶

شرکت جهان نوین آریا از هیچ نمایشگاهی برای معرفی محصولات جدید نیسان در ایران غافل نمی‌شود. نمایشگاه خودرو تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیست و جهان نوین آریان با غرفه‌ای زیبا و ۲ شاسی بلند محبوب نیسان در این نمایشگاه حضوری پررنگ دارد.

جهان نوین آریا-نمایشگاه تبریز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو:

در اولین نکاه، رنگ بندی جذاب و متنوع محصولات نیسان در غرفه جهان نوین جلب توجه می‌کند. انواع تیپ های نیسان جوک و شاسی بلند بزرگ‌تر نیسان یعنی ایکس تریل در تبریز به نمایش درآمده‌اند.

نکته جالب در خصوص حضور نیسان در تبریز، نزدیک بودن این شهر به منطقه آزاد و ورود خودروهای روز دنیا از جمله شاسی بلندهای شناخته شده به این شهر است. این حضور می‌تواند رقابت در بازار شاسی بلندها را در شهر تبریز داغ کند.

نیسان-نمایشگاه خودرو تبریز

غرفه نیسان در نخستین روز نمایشگاه خودرو تبریز با یک اتفاق ویژه همراه بود. جهان نوین آریا از رودستر اسپرت و جذاب نیسان، نسخه 370Z کروکی پرده برداشت تا حسابی بازدیدکننده‌ها را به وجد بیاورد. این اولین باری نیست که جهان نوین آریا دست به این اقدام جالب می‌زند و علاوه بر سبد محصولات قابل فروش نیسان در ایران، مدل‌های جذاب و خاص این خودروساز ژاپنی را به نمایش می‌گذارد. پیش از این و در نمایشگاه خودرو شیراز نیز نیسان پاترول نیسمو در غرفه نیسان به نمایش درآمد و بازدیدکنندگان را شگفت زده کرد.

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (1)/حضور کارمانیا با سبدی متنوع از محصولات بی وای دی

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (2)/ ولوو FM در مسیر تبریز

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (3)/ نمایشگاهی استراتژیک در نزدیکی نبض ترانزیت

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۴)/ فستیوال تنوع در سبد محصولات آرین موتور

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۵)/ F3 در کانون توجهات غرفه کارمانیا

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۶)/ بسترن B30 مورد توجه تبریزی‌ها

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۷)/ عرض اندام کوراندو جدید در کارزار تبریز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی