پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

BMW x7.

خبرهایی از BMW X7 به بیرون درز کرد

خبرهایی از BMW X7 در برخی محافل به بیرون درز کرد که گفته میشود که از موتور 3 لیتری و در کنار آن موتور برقی بهره برده و برای سرنشینان ردیف سوم فضای بیشتری وجود دارد و از امکاناتی از قبیل مانیتور مجزا برای ردیف سوم حکایت دارد. عکس‌هایی از مدل مفهومی ایکس7، شاسی‌بلند جدید […]

امیر
سه شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۶

خبرهایی از BMW X7 در برخی محافل به بیرون درز کرد که گفته میشود که از موتور 3 لیتری و در کنار آن موتور برقی بهره برده و برای سرنشینان ردیف سوم فضای بیشتری وجود دارد و از امکاناتی از قبیل مانیتور مجزا برای ردیف سوم حکایت دارد.

BMW X7

BMW X7

عکس‌هایی از مدل مفهومی ایکس7، شاسی‌بلند جدید بی‌ام‌و، در فضای مجازی منتشر شد. انتشار این عکس‌ها در آستانه برگزاری نمایشگاه فرانکفورت و رونمایی رسمی این مدل صورت گرفت. ایکس‌7 فراتر از یک مدل مفهومی است. طبق اعلام بی‌ام‌و این مدل آماده تولید انبوه است و در سال 2018 به بازار عرضه خواهد شد. ایکس7 بر اساس همان پلت‌فرمی تولید می‌شود که هم‌اکنون در ساخت ایکس5، دیگر شاسی‌بلند بزرگ بی‌ام‌و به کار می‌رود، اما در مدل تازه فضای بیشتری برای سرنشینان ردیف سوم در نظر گرفته شده است. بی‌ام‌و درخصوص ویژگی‌های فنی این مدل هیچ اظهار نظر رسمی نکرده است، اما گفته می‌شود این خودرو یک موتور توربو شارژ 3 لیتری را در کنار یک موتور برقی به کار می‌گیرد. بی‌ام‌و ایکس7 ،همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، گنجایش 7سرنشین را دارد که در سه ردیف دوتایی کنار هم قرار می‌گیرند و برای سرنشینان ردیف‌های عقب امکاناتی نظیر نمایشگرهای مجزا پیش‌بینی شده است. این مدل در کارخانه‌ای واقع در اسپارتان‌بورگ، در ایالت کارولینای جنوبی تولید خواهد شد.

اسنپ و تپسی از حجم ترافیک کاسته اند

محدودیت موقت تردد خودروهای توزیع کالا ویژه بازگشایی مدارس

پای خودروهای بنزینی از چین بریده می شود

مهلت بازنشستگان برای خرید خودرو قسطی تمدید نمی شود

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 1/انتظار برای پاییز خودرویی در آفتاب

مهره های تویوتا در شطرنج شاسی بلندها/ نگاهی به تویوتا C-HR و RAV4

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی