پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگوی ب ام و

تغییر لوگوی خودروهای لوکس ب ام و

همه علاقه مندان به خودرو، با لوگوی خاطره انگیز سفید و آبی ب ام و آشنایی دارند و روایت هایی از پیشینه آن شنیده اند. اما ب ام و در تازه ترین اقدام، تصمیم گرفته تا این لوگوی معروف را برای خودروهای لوکس دست خوش تغییراتی کند. این تغییرات بیشتر به رنگبندی لوگو مربوط می […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۶

همه علاقه مندان به خودرو، با لوگوی خاطره انگیز سفید و آبی ب ام و آشنایی دارند و روایت هایی از پیشینه آن شنیده اند. اما ب ام و در تازه ترین اقدام، تصمیم گرفته تا این لوگوی معروف را برای خودروهای لوکس دست خوش تغییراتی کند. این تغییرات بیشتر به رنگبندی لوگو مربوط می شود.

طبق پیش‌بینی‌های انجام شده لوگو ب ام و برای مدل‌های سری ۸، i8، i8 roadster، سری ۷ و x7 که در دسته خودروهای لوکس و گران قیمت این خودروساز آلمانی طبقه بندی می شوند، به رنگ سیاه و سفید تغییر خواهد کرد تا تفاوتی میان مدل‌های لوکس این برند از دیگر مدل‌ها برقرار شود و یک نمای جدید به خود بگیرد.

تمام مدل‌های نام برده در بخش «بسیار لوکس» قرار می‌گیرد و حتی برخی از آن‌ها هنوز وارد بازار هم نشده‌اند. شواهد نشان می‌دهد که مدل‌های لوکس ب ام و دچار تغییرات خاصی شوند که لذت رانندگی در کنار آرامش زیاد را برای سرنشینان به همراه داشته باشند.

طبق گفته هیلگارد ورتمن، یکی از معاونین ریاست ب ام و، مشتریان این سری از خودروها بسیار خاص هستند و ما تمام سلایق این افراد را در خودروها در نظر گرفته‌ شده است. برای این افراد داشتن بهترین‌ها همیشه مهم است و آرامش را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.

فرای زیبایی شناسی که برای این مدل‌ها در نظر گرفته شده، شاهد استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و همچنین بهترین امکانات رانندگی نیز خواهیم بود. ب ام و اعلام کرد که استفاده از آرم سیاه و سفید در مدل‌های لوکس می‌تواند باعث جذب بیشتر مخاطبان شود.

لوگو جدید ب ام و در نمایشگاه فرانکفورت برای علاقمندان به این برند آلمانی رونمایی خواهد شد و از این پس شاهد استفاده از آن در خودروهای لوکس هستیم.

منبع: خودروکار

ب ام و و رولزرویس به سمت خودروهای الکتریکی میروند

رمزگشایی از لوگوی خاطره انگیز ب ام و

نسخه ب ام و برای التیام جنون سرعت!/ نگاهی به ب ام و M5 جدید

با نسخه جدید ب ام و X3 بیشتر آشنا شوید

خبرهایی از BMW X7 به بیرون درز کرد

شاخ به شاخ ژرمن های کهنه کار/مقایسه مرسدس بنز E کلاس و ب ام و سری ۵ جدید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی