پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میتسوبیشی میراژ مدل 2017

شرایط فروش نقدی و اقساطی میراژ (مهر 96)

شرایط فروش نقدی و اقساطی میراژ آرین موتور توسط این شرکت که نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران است به شرح ذیل اعلام می شود. قیمت قطعی این محصول 82 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده و فروش اقساطی و مشارکتی آن در برنامه این شرکت قرار گرفته است. بر این اساس شما می توانید […]

امیر
یکشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۶

شرایط فروش نقدی و اقساطی میراژ آرین موتور توسط این شرکت که نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران است به شرح ذیل اعلام می شود.

قیمت قطعی این محصول 82 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده و فروش اقساطی و مشارکتی آن در برنامه این شرکت قرار گرفته است.

بر این اساس شما می توانید برای خرید اقساطی با تحویل کوتاه مدت، در ابتدا 49 میلیون و 900 هزار تومان به حساب شرکت واریز کرده و برای مابقی هزینه این خرید از تسهیلات بهره ببرید.

آرین موتوری ها 33 میلیون تومان وام برای این خرید در نظر گرفته اند که شما در صورتیکه این تسهیلات را در 12 ماه بازپرداخت کنید، هیچ سودی بابت آن پرداخت نکرده و خودروی خود را نیز فوری و بدون زمان انتظار دریافت خواهید کرد.

در مدل فروش اقساطی با تحویل بلند مدت اما شما باید برای دریافت خودرو 60 روز انتظار کشیده و برای آغاز خرید نیز 15 میلیون تومان وجه نقد در اختیار داشته باشید.

بعد از پرداخت اولیه شما 30 روز فرصت دارید تا 15 میلیون تومان دیگر به حساب آرین موتوری ها واریز کرده و در زمان صدور دعوتنامه آخرین پرداخت خود که همان ما به التفاوت قیمت خودرو است را به مبلغ 19 میلیون و 900 هزار تومان واریز خواهید کرد.

وام در نظر گرفته شده برای این خرید در این مدل نیز همان 33 میلیون تومان است که در 12 و یا 24 ماه با سود صفر و 14 درصد قابل بازپرداخت است.

فروش نقدی/مشارکتی میتسوبیشی میراژ:

شما می توانید این خودرو را نقدا نیز خریداری کنید. به این منظور باید 78 میلیون و 900 هزار تومان به حساب آرین موتوری ها واریز کرده و پس از کسر تخفیف خرید نقدی خودروی خود را بدون صرف زمان انتظار دریافت نمایید.

در مدل فروش نقدی با زمان تحویل کوتاه مدت تنها لازم است تا 15 میلیون تومان به حساب آرین موتوری ها واریز و 15 میلیون دیگر نیز پس از گذشت 30 روز از زمان ثبت نام پرداخت خواهید کرد.

در زمان صدور دعوتنامه شما باید مابه التفاوت قیمت خودرو را به مبلغ 48 میلیون و 900 هزار تومان واریز کرده و پس از 60 روز از سواری با این خودروی شیک و مدرن لذت ببرید.

شما حق انتخابی دیگر نیز برای این خرید دارید. شما می توانید با 10 میلیون تومان خرید خود را آغاز کرده و در طی 2 قسط 30 و 90 روزه دیگر دو مبلغ 10 میلیون تومان دیگر به حساب آرین موتوری ها واریز نمایید.

پس از 120 روز انتظار و با صدور دعوتنامه سایر کارهای خودروی شما انجام و شما می توانید میراژ خود را برانید. سود مشارکت در این خرید 28 درصد اعلام شده است.

فروش نقدی و اقساطی تویوتا روفور (مهر 96)

پیش فروش پلکانی محصولات ایران خودرو (مهر 96)

پیش فروش محصولات ایران خودرو (مهر96)

فروش اقساطی سراتو غیرآپشنال (شهریور 96)

فروش اینترنتی محصولات پارس خودرو (شهریور 96)

پیش فروش رنو ساندرو استپ وی (شهریور 96)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی