پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل مشترک نیسان رنو و میسوبیشی

همکاری مشترک نیسان، رنو و میتسوبیشی

همکاری مشترک نیسان، رنو و میتسوبیشی توسط مدیرعامل این سه برند به طور رسمی اعلام شد و طی برنامه شش ساله تا سال 2022 قصد تولید خودروهای جدید و با ظرفیت سالانه 14 میلیون دستگاه را دارند که شرح خبر در ذیل آمده و اعلام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، کارلوس گون؛ […]

امیر
شنبه - ۱ مهر ۱۳۹۶

همکاری مشترک نیسان، رنو و میتسوبیشی توسط مدیرعامل این سه برند به طور رسمی اعلام شد و طی برنامه شش ساله تا سال 2022 قصد تولید خودروهای جدید و با ظرفیت سالانه 14 میلیون دستگاه را دارند که شرح خبر در ذیل آمده و اعلام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، کارلوس گون؛ مدیرعامل مشترک رنو، نیسان و میتسوبیشی که به تازگی این سه برند را با یکدیگر متحد کرده است، اذعان دارد که طی شش سال آینده و تا سال 2022، این همکاری سالانه بیش از 14 میلیون تولید و مجموع درآمد سالانه 240 بیلیون دلار را در بر خواهد داشت.

چند روز پیش، کارلوس گون در مراسمی بصورت رسمی اعلام کرد که این برنامه ریزی شش ساله، انقلابی را در هر سه خودروسازی ژاپنی و اروپایی ایجاد می کند و در پایان این دوره که سال 2022 خواهد بود، هر سه برند به بزرگترین و مطرح ترین خودروسازان جهان تبدیل خواهند شد. وی مدعی است که همکاری سالانه این سه برند با دو برابر ارزش، به بیش از 10 بیلیون دلار می رسد.

بدین منظور، هر سه برند نیسان، میتسوبیشی و رنو همه چیز از پلتفورم، نیرومحرکه بنزینی و دیزلی، نسل آینده موتورهای برقی، تکنولوژی ها و فناوری های خودان را به اشتراک می گذراند. در نتیجه زمان توسعه و تولید خودروها کاهش ضمن اینکه تیراژ تولید و قیمت نهایی کاهش می یابد. هدف این همکاری این بوده که تا سال 2022، مجموع تولید هر سه برند به 14 میلیون دستگاه برسد که می تواند درآمدی بالغ بر 240 بیلیون دلار را به همراه داشته باشد.

تا سال 2022، تولیدات هر سه برند که از پلتفورم مشترک بهره می برند، بیش از نُه میلیون دستگاه خواهد بود. همچنین قرار است که بیش از 75 درصد از تولیدات هر سه برند، از نیرومحرکه های مشترکی بهره ببرند.

تمرکز اصلی این همکاری، بر روی خودروهای الکتریکی شامل پلتفورم، موتور و باتری بوده است ضمن اینکه توسعه یک سامانه خودران بی نقص و جامع نیز از دیگر اولویت های این همکاری است. در همین راستا، تا شش سال آینده، تعداد 12 خودرو الکتریکی کاملأ جدید از سوی هر سه برند عرضه می شود درحالیکه از اشتراکات زیادی در بخش فنی و نیرومحرکه بهره می برند. در طول همین مدت، 40 محصول دیگر با پلتفورم مشترک و درجات مختلف سامانه خودران عرضه خواهند شد تا در نهایت به عرضه اتومبیل های کاملأ خودران منجر شود.

آغاز به کار شعبه مرکزی و اداره تحویل نیسان در ایران

قهرمان بی رقیب تر از همیشه/ بررسی فنی ب ام و سری 5 جدید

تست درایو عمومی محصولات میتسوبیشی در پیست آزادی + عکس

واردات خودرو های بالای 2500 سی سی آزاد شد!

خیز خودروسازان برای تحول ناوگان حمل و نقل/ بررسی ون های تازه وارد بازار

همکاری جک و فولکس واگن برای ساخت خودروهای تجاری

عدم فروش حواله رنو ساندرو استپ وی + بخشنامه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی