پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پایانه اتوبوس

2 برابر شدن قیمت بلیت اتوبوس برای ایام اربعین

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، قیمت بلیت اتوبوس برای ایام اربعین باید دو برابر روزهای عادی گران شود. وی دلایلی از جمله بدون مسافر رفتن اتوبوس ها به شهرهای مرزی در زمان برگشت زائران و تئقف های طولانی در مسیر را از مهمترین دلایل این اقدام برشمرد. داوود کشاورزیان با اشاره به این‌که 9000 دستگاه […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۶

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، قیمت بلیت اتوبوس برای ایام اربعین باید دو برابر روزهای عادی گران شود. وی دلایلی از جمله بدون مسافر رفتن اتوبوس ها به شهرهای مرزی در زمان برگشت زائران و تئقف های طولانی در مسیر را از مهمترین دلایل این اقدام برشمرد.

داوود کشاورزیان با اشاره به این‌که 9000 دستگاه اتوبوس آماده خدمات‌رسانی و جابجایی زائران حسینی هستند، اظهار کرد: هنوز برای تصمیم‌گیری و تعیین نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین جلسه ای برگزار نشده است اما معتقدم باید قیمت بلیت اتوبوس در این ایام افزایش یابد.

وی ادامه داد: معتقدم قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین برای مقاصد شهرهای مرزی با عراق باید 2 برابر قیمت روزهای عادی افزایش یابد.

وی با یادآوری این‌که در ایام اربعین حسینی اتوبوس ها یک سر خالی از مقاصد شهرهای مرزی با عراق بر می‌گردند، افزود: در زمان برگشت زائران ناوگان اتوبوسی بدون مسافر  عازم  شهرهای مرزی با کشور عراق می شوند، ضمن این‌که معمولا توقف‌های طولانی در این مسیر به اتوبوس ها تحمیل می شود.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای تاکید کرد:‌ برای جبران این موارد مانند سنوات گذشته قیمت بلیت اتوبوس دو برابر ایام عادی سال باید افزایش پیدا کند.

پراید از ناوگان سرویس مدارس هم حذف می شود

سرویس مدارس باید معاینه فنی داشته باشند

طرح الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی اجرا می شود

ممنوعیت نصب داربست برای جلوگیری از ترافیک

پلاک تهران بر پلاک شهرهای دیگر برتری دارد؟

تشدید برخورد با مخدوش کنندگان پلاک خودرو

محدودیت موقت تردد خودروهای توزیع کالا ویژه بازگشایی مدارس

ممنوعیت دائمی ورود کامیون به 2 منطقه تهران

جریمه هرگونه شعرنویسی روی خودرو

اسنپ و تپسی از حجم ترافیک کاسته اند

خانه دوچرخه ، طرحی شکست خورده در پایتخت

اتمام نوسازی مینی بوس های فرسوده در تهران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی