پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسابقه طراحی لکسوس

حضور یک معمار معروف در جمع داوران مسابقه طراحی لکسوس

همه ساله شاهد برگزاری مسابقات طراحی لکسوس در زمینه های مختلف (از فشن گرفته تا تکنولوژی) هستیم. جالب اینجاست که مدیرعامل لکسوس نیز به عنوان داور اصلی بر تمام مراحل این سمابقه نظارت دارد. اما مسابقه امسال با سال های گذشته یک تفاوت مهم دارد و آن هم حضور دویود ادجای معمار معروف غنایی-انگلیسی در […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۶

همه ساله شاهد برگزاری مسابقات طراحی لکسوس در زمینه های مختلف (از فشن گرفته تا تکنولوژی) هستیم. جالب اینجاست که مدیرعامل لکسوس نیز به عنوان داور اصلی بر تمام مراحل این سمابقه نظارت دارد. اما مسابقه امسال با سال های گذشته یک تفاوت مهم دارد و آن هم حضور دویود ادجای معمار معروف غنایی-انگلیسی در جمع داوران مسابقه طراحی لکسوس است.

مسابقه طراحی لکسوس هرساله برگزار می شود و امسال نیز با استقبال بسیار بالایی همراه بود. این مسابقات که در زمینه های فشن، تکنولوژی، محصولات تولیدی و محیط پیرامون برگزار شده در چند مرحله انجام می شود که در نهایت ۱۲ شرکت کننده انتخاب می شوند. البته هر کدام از طرح های این شرکت کنندگان باز هم در مرحله نهایی توسط هیأت داوران مورد بررسی قرار می گیرد که در هر زمینه تنها یک نفر انتخاب می شود.

” یوشیهیرو ساوا ” مدیرعامل لکسوس نیز در تمامی مراحل مسابقات به عنوان داور اصلی حضور دارد. اما یکی از شناخته شده ترین معماران و طراحان دنیا نیز در این مسابقات به عنوان داور حضور دارد که نشان از اهمیت برگزاری Lexus Design Award است. “دیوید ادجای” معمار بزرگ غنایی- انگلیسی که به عنوان تأثیر گذارترین معمار جهان در سال ۲۰۱۷ توسط مجله تایمز انتخاب شده، به عنوان یکی از داوران اصلی این مسابقات معرفی شده است.

داور مسابقه طراحی لکسوس

این معمار کارنامه درخشانی در زمینه طراحی ساختمان ها، موزه ها و مراکز اداری و تجاری دارد که از جمله کارهای وی می توان به طراحی موزه بین المللی تاریخ و فرهنگ سیاه پوستان آفریقایی -آمریکایی در واشنگتن ، موزه هنری Latvian نیویورک، گالری Rivington لندن، مدرسه SKOLKOVO مسکو و… اشاره کرد.

مهلت ارسال آثار تا ۸ اکتبر برابر با ۱۶ مهر اعلام شده و بعد از آن ۱۲ نفر برتر در ژانویه سال ۲۰۱۸ معرفی می شوند. البته بهترین طرح در بین تمامی زمینه ها، که جایزه بزرگ مسابقات شناخته می شود، در هفته مد میلاد در آپریل سال ۲۰۱۸ اعلام خواهد شد.

آیا لکسوس از نسخه جدید LS رونمایی خواهد کرد؟

نگاهی به تویوتا پریوس پرایم ، پرفروش ترین خودرو الکتریکی

سرمایه گذاری های تویوتا در آمریکا

تولید ۵ میلیون خودرو در کارخانه تویوتا ایالت ایندیانا

آیا تویوتا سلیکا احیا خواهد شد؟

تویوتا با پرادو ۲۰۱۸ به جنگ مسیرهای صعب‌العبور آمد

آخرین سری از FJ کروز

آنچه که باید در خصوص فراخوان ایرتویا بدانید

مهره های تویوتا در شطرنج شاسی بلندها/ نگاهی به تویوتا C-HR و RAV4

تحلیلی بر شاخص‌های ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش ایرتویا

تویوتا و تلاش برای جلوگیری از تصادفات طولی

رضایت فراتر از حد انتظار خریداران پریوس

کدام هیبریدی؟/مقایسه تویوتا کمری هیبرید و هیوندای سوناتا هیبرید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی