پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

206 صندوقدار V8

فروش نقدی 206 صندوقدار با تحویل فوری (مهر 96)

فروش نقدی 206 صندوقدار اس دی 1600 با تحویل فوری توسط گروه خودروسازی ایران خودرو در مهر ماه سال جاری طبق شرح ذیل اعلام می شود. بروز رسانی: افزایش قیمت خودروهای ارزان تر از 45 میلیون تومان ایران خودرو (تیر 97) پیش فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی (تیر 97) ایران خودرو قیمت این […]

امیر
پنجشنبه - ۱۳ مهر ۱۳۹۶

فروش نقدی 206 صندوقدار اس دی 1600 با تحویل فوری توسط گروه خودروسازی ایران خودرو در مهر ماه سال جاری طبق شرح ذیل اعلام می شود.

بروز رسانی:

افزایش قیمت خودروهای ارزان تر از 45 میلیون تومان ایران خودرو (تیر 97)

پیش فروش محصولات ایران خودرو با قیمت قطعی (تیر 97)

ایران خودرو قیمت این خودرو 38 میلیون و 942 هزار و 300 تومان اعلام کرده است که طی 30 روز کاری به خریداران تحویل می شود.
گفتنی است سود مشارکت و انصراف برای خریداران در نظر گرفته نشده است.
شایان ذکر است ایران خودرو پیش فروش پلکانی چهارمرحله‌ای‌ را نیز با پیش پرداخت 6 میلیون تومان برای خریداران در نظر گرفته است.

بررسی اجمالی پژو 206 صندوقدار :

نمای جلوی ۲۰۶ صندوق‌دار نسبت به هاچ‌بک هیچ تغییری نکرده و تنها تغییری که در مدل صندوق‌دار نسبت به هاچ‌بک در نمای بیرونی به وجود آمده است اضافه شدن صندوق به خودرو است که البته نمای جانبی و عقب مدل صندوق‌دار را نسبت به هاچ‌بک تغییر می‌دهد. این تغییر ازاین‌جهت که فضای صندوق‌عقب را ایجاد می‌کند و این خودرو را برای سفر و یک خانواده مناسب‌تر می‌کند، اما ازنظر ظاهری چندان دل‌چسب به نظر نمی‌رسد. نمای جانبی به‌واسطه اضافه شدن صندوق و با توجه به عدم‌تغییر دیگر قسمت‌های خودرو کمی ناهماهنگ به نظر می‌رسد.طراحی داشبورد و کنسول میانی ۲۰۶ را می‌توان خوب توصیف کرد. رنگ و کیفیت مناسب مواد بکار رفته در آن به همراه جانمایی خوب و درست اجزا در کنار هم، نمای خوبی را به فضای جلوی راننده و سرنشین جلو داده است. محل قرارگیری ساعت دیجیتال به همراه دکمه چراغ‌خطر و قفل مرکزی درب‌ها هم به‌خوبی در خودرو طراحی‌شده است. هرچند صندلی‌های این خودرو خیلی راحت نیستند، اما فضای نسبتاً مناسبی برای سرنشینان جلو وجود دارد. اما مشکل اصلی فضای داخلی ۲۰۶ فضای ناکافی برای سرنشینان عقب است که به‌سختی می‌توانند در مسیرهای نسبتاً طولانی و حتی کوتاه طاقت بیاورند.سواری نرم، به همراه شتاب و سرعت مناسب 206 اس‌دی از کسی پوشیده نیست. در ۲۰۶ صندوق‌دار میله‌های تعادل به عقب خودرو اضافه‌شده است که کنترل و هندلینگ آن را نسبت به هاچ‌بک راحت‌تر و سواری با این خودرو را دل‌پذیر کرده است. سیستم ترمز این خودرو نیز قابل‌اعتماد است و معمولاً مشکل کمی برای رانندگان به وجود آورده است. البته یکی از مشکلات این خودرو که در قسمت قبل هم به آن اشاره شد مشکل کنترل خودرو در برخی پیچ‌های تند جاده است.

با 25 میلیون تومان رانا بخریم یا 206 صندوقدار؟

ماجرای تولید پژو 206 و 207 اتوماتیک توسط ایران خودرو

ستاره های کیفیت پژو 206 به 3 رسید

ارتقا کیفیت فنی پژو 206 صندوق دار

مقایسه MVM 315 با دانگ فنگ H30 کراس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی