پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اتوبوس برقی BYD

لیورپول میزبان اتوبوس های الکتریکی BYD

دیروز لیورپول انگلستان، تعدادی از اتوبوس های درونسوز را با اتوبوس های تمام الکتریکی ADL BYD جایگزین کرد تا در ناحیه Meseyside فعالیت کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، دیروز در طی مراسمی، تعداد 12 دستگاه اتوبوس 12 متری BYD مدل ADL Enviro200EV تحویل ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر گردید. این اتوبوس […]

امیر
دوشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۶

دیروز لیورپول انگلستان، تعدادی از اتوبوس های درونسوز را با اتوبوس های تمام الکتریکی ADL BYD جایگزین کرد تا در ناحیه Meseyside فعالیت کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، دیروز در طی مراسمی، تعداد 12 دستگاه اتوبوس 12 متری BYD مدل ADL Enviro200EV تحویل ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر گردید. این اتوبوس های الکتریکی در خطوط 27 و 28 ناحیه Merseyside که با عنوان The Belt شناخته می شود، آغاز به کار می کنند. شارژرهای متعددی نیز در پایانه نصب شده است.

این اتوبوس های الکتریکی، روزانه مسافتی بین 160 تا 210 کیلومتر را می پیمایند  و می توانند از حدود 19 ساعت برنامه کاری، 12 ساعت را بصورت مداوم در حال حرکت باشند و در 12 ساعت باقی مانده شبانه روز نیز شارژ می شوند. اتوبوس های BYD لازم نیست در طول مدت زمان فعالیت، شارژ شوند و همین موضوع باعث می شود که این اتوبوس ها در زمانی که برق با قیمت مناسب تری محاسبه می گردد، شارژ شود. این موضوع، ناوگان های حمل و نقل عمومی را از خریداری اتوبوس های درونسوز و دیزلی بی نیاز می کند.

اتوبوس الکتریکی مورد بحث، دارای 38 صندلی بوده و ظرفیت 38 سرنشین ایستاده را نیز دارد که در طول فضای داخلی، خروجی های USB متعددی در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنند.

لیورپول مسیر را برای سایر شهرهای بریتانیا هموار می کند تا از اتوبوس های الکتریکی استفاده کنند و این افتخار بازهم نصیب BYD چینی می شود. خودروسازی که شاید هرگز کسی حتی تصورش را هم نمی کرد که روزی روزگاری، تقریبأ تمام ناوگان اتوبوسرانی الکتریکی دنیا را تأمین کند.

شیراز میزبان اولین اتوبوس برقی ایران

تسلا در فکر اتوبوس برقی خودران

تهران شاهد حضور اتوبوس برقی خواهد بود

اتوبوس های برقی تا مهرماه وارد خطوط می شوند.

ایتالیا، جدیدترین مشتری اتوبوس های الکتریکی BYD

تغییر خطوط اتوبوسرانی در روز شنبه

نیمی از ناوگان اتوبوسرانی پایتخت فرسوده هستند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی