پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن و جک

همکاری برد برد برای JAC و فولکس واگن

چندی پیش درباره آغاز همکاری خودروساز چینی JAC و فولکس واگن، سخن به میان آوردیم و حالا در حالیکه تنها چند روز از این همکاری می گذرد، این همکاری شدت می گیرد که در حقیقت یک رابطه برد برد برای هر دو خودروسازی است. این قرارداد همکاری در دفتر مرکزی فولکس واگن در آلمان منعقد […]

امیر
شنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۶

چندی پیش درباره آغاز همکاری خودروساز چینی JAC و فولکس واگن، سخن به میان آوردیم و حالا در حالیکه تنها چند روز از این همکاری می گذرد، این همکاری شدت می گیرد که در حقیقت یک رابطه برد برد برای هر دو خودروسازی است.

این قرارداد همکاری در دفتر مرکزی فولکس واگن در آلمان منعقد شد و یکی از اولین اقدامات این همکاری، تأسیس یک کارخانه مشترک است. JAC معتقد است که در طول یک دهه گذشته با پشت سر گذاشتن هفت نسل و 700 میلیون کیلومتر آزمایش، به جایگاه مطلوبی برای ساخت خودروهای باکیفیت دست پیدا کرده است. این خودروساز چینی همچون سایر رقبایش، سریعأ در حال تغییر مسیر به سوی استفاده از الکتریسیته بوده و تا کنون مجموعه باتری، موتور الکتریکی، فرمان برقی، ترمز برقی، سیستم بازیابی انرژی ترمز و ده ها موارد دیگر را توسعه داده تا بتواند برای محصولات آتی اش استفاده کند.

به عقیده JAC، فولکس واگن یکی از برترین خودروسازان دنیا از منظر تکنولوژیک و بازاریابی بوده و در اولی قدم از این همکاری مشترک، هر دو برند بر روی بازاریابی طراحی، کیفیت و قیمت بررسی هایی را انجام می دهند. برای مثال، JAC یکی از پلتفورم های خود را به اشتراک می گذارد و از سوی دیگر، فولکس واگن متخصصین فنی خود را در اختیار JAC قرار می دهد تا نظرات تخصصی را برای بهبود این پلتفورم بدهند. در نهایت با توجه به هزینه ها، تا جای ممکن نظرات متخصصین فولکس واگن با تأیید متخصصین JAC بر روی پلتفورم اعمال می شود.

یکی از تمرکزهای اصلی این همکاری مشترک بر روی استفاده از سوخت های پاک است تا هر دو برند بتوانند به بهترین شکل ممکن در مسیر آینده که استفاده از نیرومحرکه الکتریکی است قدم بگذارند. علاوه بر این، همکاری مشترک بین این دو برند آلمانی و چینی، توسعه تکنولوژی های جدید را ضمن سهولت بخشیدن، تسریع می کند و می توانند ابعاد مختلفی از تولید تا ارتباطات را توسعه داده و بهبود بخشند.

فروش اعتباری کامیونت های جک (مهر 96)

برنامه های جک برای تسخیر بازار چین

پیش فروش جک S3 (مهر 96)

همکاری جک و فولکس واگن برای ساخت خودروهای تجاری

فولکس واگن به مصاف تسلا میرود

ماجرای قرارداد فولکس واگن و ماموت به کجا رسید؟

تست و بررسی فولکس واگن بیتل 2014 در پایتخت

آیا فولکس واگن خودروساز شماره یک جهان می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی