پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحویل چری تیگو7

خرید لوکس ترین شاسی بلند چری با تحویل مدت دار

تیگو7 به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چری با استقبال قابل توجهی در بازار مواجه شده و این اتفاق مدیران خودرو را بر آن داشته تا شرایط تحویل آن را تغییر دهد. با توجه به عرضه چری تیگو7 از اوایل مردادماه سال جاری و استقبال مناسب از لوکس ترین شاسی بلند چینی که در میان اما […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۶ مهر ۱۳۹۶

تیگو7 به عنوان لوکس ترین شاسی بلند چری با استقبال قابل توجهی در بازار مواجه شده و این اتفاق مدیران خودرو را بر آن داشته تا شرایط تحویل آن را تغییر دهد.

با توجه به عرضه چری تیگو7 از اوایل مردادماه سال جاری و استقبال مناسب از لوکس ترین شاسی بلند چینی که در میان اما و اگرهای کارشناسان با قیمت حدودی 128 میلیون تومان استقبال مناسبی از این خودرو به عمل آمد و به زودی تعداد زیادی خودرو به خریداران این محصول تحویل داده خواهد شد.

از سوی دیگر با توجه به طراحی زیبا و چشمگیر این محصول در کنار موتور پر قدرت توربو و گیربکس دو کلاچه و همچنین لیست کامل آپشن های رفاهی و ایمنی ، کارت طلایی 2 سال سرویس رایگان تقاضای بالایی برای این شاسی بلند زیبا به وجود آمده، طوری که شرکت مدیران خودرو که همواره معروف به شرکتی خوش قول با شعار تحویل فوری بوده مجبور ساخته تا تحویل این خودرو را مدت دار نماید.

شایان ذکر است در ماه های اخیر با توجه به پر مصرف خواندن بسیاری از خودروهای مونتاژی و شاسی بلندهای مونتاژی چین  و توقف پلاک گذاری آنها، تیگو7 با مصرف سوخت 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر میتواند انتخابی مقرون به صرفه و آینده نگرانه برای بسیاری از طالبان یک شاسی بلند مدرن و لوکس  قرار گیرد. البته قانون ممنوعیت شماره گذاری خودروهای پر مصرف تنها مدت کوتاهی به اجرا درآمد و سپس به دستور دولت لغو شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت چری مراجعه نمایند.

آریزو5 توربو خودش را برای ورود به بازار گرم می کند

رونمایی از چری آریزو5 توربو در اولین شوروم اختصاصی چری

فروش نقدی و اعتباری تیگو 7 اکسلنت (مهر 96)

شماره گذاری تیگو5 فیس لیفت به قوت خود باقیست

آغاز همکاری میان مدیران خودرو و سازمان فنی و حرفه‌ ای کشور

تحویل چری تیگو7 به مشتریان در نقاط مختلف کشور

چری ، در راه جهانی شدن/ تیگو7 نماد دگرگونی چری در عرصه جهانی

اولین نماینده قد بلند چری برای حضور در اروپا/ معرفی چری Exeed TX

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی